سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از ایثارگران اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد

در آیینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران از ایثارگران اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با تبریک نیمه شعبان ولادت آخرین ذخیره الهی گفت: امنیت، عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مدیون خون شهداست که با جان فشانی از خاک این مرز و بوم دفاع کردند.
 
حسنعلی عزت خواه با اشاره به اینکه مسئولان در همه حال باید در خدمت خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان باشند، می گوید: آموزش وپرورش در زمینه نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت رسالت بزرگی بر دوش دارد که باید در این زمینه تلاش بیشتری شود.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد نیز با تقدیر از آموزش وپرورش استان در تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا گفت: خدمت به جامعه ایثارگری وظیفه‌ای همگانی است که همه دستگاه‌ها باید در این زمینه احساس مسؤلیت بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.
 
رضا پارسیان نژاد می گوید: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان شاهد و ایثارگر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

جاماسب بهمنیار رئیس بسیج فرهنگیان در این آیین نیز گفت: شهدا وایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند که تکریم ایثارگران و خانواده‌های شهدا رسالت همه مردم و مسئولان است.
 
در پایان این آیین از ایثارگران شاغل در اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد تجلیل و هدایایی به رسم یادبود به آنان اهداء شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.