سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکورد کشتار روزانه مرغ در کردستان شکسته شد

مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: امروز با کشتار ۲۳۱ تن مرغ در کشتارگاه‌های استان و عرضه آن به بازار رکورد کشتار مرغ در کردستان شکسته شد.

پیمان اسکندری امروزدر جلسه تنظیم بازار محصولات کشاورزی گفت: تا ابتدای اسفند ماه ۱۷۰ هزار تن انواع نهاده‌های دامی در بین دامداران و حدود ۲۴۰ هزرار تن نهاده برای مرغداران استان توزیع شده است.

مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: سازمان جهاد کشاورزی مدافع تولیدات پایدار است و از طرفی هم به سودجویان اجازه اجحاف در حق مردم را نخواهد داد.

او می گوید: در سال‌های اخیر به اندازه امسال ذخیره اقلام اساسی در بازار و استان نداشته و کالا‌های اساسی را به اندازه لازم در استان ذخیره سازی کرده و در طول ایام عید و ماه مبارک رمضان در سطح استان توزیع خواهد شد.

اسکندری گفت: سوابق فروشگاه‌هایی که اقلام اساسی به آن‌ها تحویل داده خواهد شد بررسی می‌شود و اقلام یارانه‌ای مثل برنج، شکر، روغن و ... تنها به فروشگاه‌هایی که با حسن سابقه بوده برای توزیع در بازار تحویل خواهیم داد.

مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی کردستان به مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها توصیه کرد، محل‌های توزیع اقلام اساسی و تنظیم بازاری را از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به مردم اطلاع رسانی کنند، زیرا این عمل نوعی نظارت غیر مستقیم و دقیق توسط مردم خواهد بود.

او می گوید: بحث امنیت غذایی و تامین کالا‌های اساسی مردم از مهمترین سیاست‌های مجموعه جهاد کشاورزی است.

اسکندری گفت: رصد و پایش بازار از تولید تا مصرف از وظایفی است که به طور کامل به بخش کشاورزی واگذار شده و در این راستا اطلاعات صحیح و واقعی باید از بخش تهیه شود تا بتوان از پتانسیل‌ها به خوبی بهره گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.