سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری لرستان خبر داد؛

آغاز پویش سراسری "همراهان سفر ایمن" در لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: پویش سراسری "همراهان سفر ایمن" همزمان با طرح نوروزی ۱۴۰۱ و با هدف ارتقای ایمنی سفر‌های جاده‌ای، در این استان آغاز شد.

 عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی ۲سال گذشته و پیش بینی افزایش سفر‌های جاده‌ای در نوروز ۱۴۰۱ و از طرفی اهمیت ایمنی و پیشگیری از وقوع تصادف در ایام تعطیلات نوروزی، با تدبیر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پویش همراهان سفر ایمن در تعدادی از مجتمع‌های خدماتی رفاهی کشور آغاز شد.

او گفت: هدف از اجرای این پویش، ارتقای فرهنگ ایمنی، کاهش ترافیک و پیشگیری از وقوع تصادف در ایام تعطیلات نوروز می‌باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در قالب این پویش، با بکارگیری تمام ظرفیت‌های فرهنگی، هنری بومی و رسانه‌ای استان، برنامه‌های متنوع تئاتر، طنز، موسیقی بومی، نمایش عروسکی، مسابقه، توزیع اقلام فرهنگی و ایمنی با رویکرد ترغیب مسافران نوروزی به رعایت قوانین و مقررات رانندگی، توقف و استراحت در طول سفر، توقف در هنگام خواب آلودگی و دیگر نکات ایمنی برگزار خواهد شد.

شرفی گفت: افتتاح این رویداد مهم فرهنگی ترافیکی به صورت همزمان با حضور مقامات ملی و محلی برگزار می‌شود و با توجه به اینکه سومین روز اجرای پویش با میلاد مسعود منجی عالم بشریت مصادف شده است در هماهنگی با سازمان تبلیغات اسلامی استان طی سه روز اول از ۲۵ تا ۲۷ اسفند ماه برنامه‌های خاص نیمه شعبان نیز برگزار خواهد شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.