سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری کلاهبردار میلیاردی فراری در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری کلاهبردار میلیاردی متواری با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ستاد حسین بساطی، گفت: با مراجعه شماری از شهروندان، پیگیری موضوع کلاهبرداری و متواری شدن افرادی در قالب مشاور املاک با دریافت مبالغی به عنوان بیعانه در قبال اجاره و رهن دادن منازل مسکونی از شهروندان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: مأموران با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات فنی، علمی و پلیسی، موفق شدند متهم را در این خصوص شناسایی و در یک اقدام ضربتی داخل مخفیگاهش، در باغی در حوالی شهر کاشان، دستگیر کنند.

به گفته او، متهم در بازجویی‌های فنی انجام شده به ۱۵ فقره کلاهبرداری از شهروندان به مبلغ ۲ میلیارد تومان در شهر کاشان اعتراف و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

این مقام انتظامی گفت: شهروندان هنگام اجاره یا رهن منازل قبل از انعقاد قرارداد رسمی و تحویل کلید و منزل به صورت کامل، از پرداخت هر گونه وجه به عنوان پیش پرداخت یا بیعانه خودداری و از مشاورین املاک رسمی استفاده کنند تا در دام کلاهبردارن گرفتار نشوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.