سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهر حمیدیا آماده میزبانی از میهمانان نوروزی

امیر شاکری از آماده سازی شهر حمیدیا برای استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد.

شهردار حمیدیا گفت: با توجه به فرا رسیدن سال نو، بهار طبیعت و برقراری سفر‌های نوروزی در پرتو مدیریت هوشمند کرونا، شهر حمیدیا نیز برای استقبال از بهار و میزبانی از میهمانان نوروزی آماده می‌شود.

او گفت: در ایام نوروز جشنواره نوروزی با محوریت بوستان ناجی و با حضور و نقش آفرینی هنرمندان شهر برگزار می‌شود.

به گفته او پیرو سلسله مسابقات فرهنگی_هنری شهرداری حمیدیا، مسابقه‌ای تحت عنوان " عیدانه " ویژه گروه سنی کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

شهردار حمیدیا گفت: پارک شهدای گمنام ( روبروی صداوسیما ) به عنوان محل استقرار کمپ اقامتی و راهنمای مسافران پیش بینی شده است.

او گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، نمایشگاه و بازارچه فعالیت‌های زنان سرپرست خانوار در قالب خیریه‌های مستقر در شهر دایر می‌شود.

شاکری گفت: شهرداری حمیدیا در مقاطع زمانی مختلف اقدام به غرس نهال در مناطق مختلف شهر و به ویژه در رفوژ میانی بلوار‌ها کرده است، در این روز‌های منتهی به سال جدید نیز گل کاری میادین ها، رفوژ بلوار‌ها و بوستان‌های شهر در حال انجام است.

به گفته شهردار حمیدیا به منظور اصلاح و تقویت روشنایی معابر و بوستان‌های شهرحمیدیا، علاوه بر بازدید مستمر شبانه از وضعیت روشنایی مناطق مختلف شهر، لامپ‌های پر مصرف و فاقد روشنایی مناسب جمع آوری و به جای آن‌ها لامپ‌های کم مصرف و پر نور نصب شده است.

او گفت رنگ آمیزی جداول معابر شهر، خط کشی ترافیکی کلیه معابر درجه یک و دو شهر، لکه گیری و آسفالت معابر، رنگ آمیزی مبلمان شهری، حذف زوائد بصری، بازسازی و اصلاح برخی از علائم ترافیکی از دیگر اقدامات در دست اجرا شهرداری حمیدیا است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.