سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز رزمایش ترافیکی نوروز ۱۴۰۱ در استان قزوین

رزمایش ترافیکی و خدمات سفر نوروزی با حضور دستگاه‌های امداد و نجات در استان قزوین آغاز شد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین در حاشیه رزمایش ترافیکی و خدمات نوروزی ۱۴۰۱گفت: براساس پیش بینی‌های به عمل آمده و با توجه به میزان واکسیناسیون‌های صورت گرفته و صدور گواهینامه‌های جدید، افزایش حجم ۳۰ درصدی سفر به قزوین در تعطیلات نوروزی امسال پیش بینی می‌شود.

عوامل پلیس راه از امروز ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ با استقرار در مناطق حادثه خیز و گردنه‌ها سعی در ایجاد نظم ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور رانندگان و مسافران نوروزی خواهند داشت.

 پلیس راه استان قزوین امسال نیز همانند سال‌های گذشته در ایجاد نظم ترافیکی و ایمنی سفر به همراه سایر دستگاه‌های خدمات رسان از جمله راهداری، اورژانس، هلال احمر، امداد و نجات و آتش نشانی تلاش فراوانی را برای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای به عمل خواهد آورد.

رییس پلیس راه استان قزوین کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای را از دغدغه‌های مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: هر چند پلیس به همراه سایر دستگاه‌های ذیربط در طول تعطیلات نوروزی اقدام به رصد و کنترل جاده‌ها و رفتار رانندگان خواهد داشت، اما در نهایت این رانندگان و شهروندان هستند که با رعایت مقررات و احتیاط در رانندگی می‌توانند پلیس را در رسیدن به اهداف مورد نظر پلیس، کمک کنند.

در این مراسم نیرو‌های راهداری، جمعیت هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و امداد و نجات به همراه تجهیزات از مقابل جایگاه عبور کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.