حضور ۲۴ تیم عملیاتی راهداری قزوین در رزمایش زمستانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: ۲۴ تیم عملیاتی از راهداری قزوین در کنار سایر دستگاه‌ها و پلیس راه در اجرای رزمایش ترافیکی زمستانی به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به حضور ۲۴ تیم عملیاتی راهداری قزوین در رزمایش زمستانی گفت: این تیم‌ها در ۲۶ پایگاه راهداری به طور مستمر حضور دارند و به ارایه خدمات به مردم خواهند پرداخت.

حق لطفی افزود: تیم‌های عملیاتی راهداری با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات در طرح رزمایش زمستانی مشارکت می‌کنند.

وی یادآور شد: راهداران استان قزوین تا پیش از افتتاح طرح رزمایش زمستانی، اقدام به چهار مرحله برف روبی در مناطق کوهستانی و گردنه‌های استان کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: با توجه به اینکه ماشین آلات و نیروی انسانی راهداری محدود است امسال در دستورالعمل‌های کشوری، تاکید ویژه‌ای بر استفاده از رنجیر چرخ از سوی خودرو‌های باری و مسافری شده است.

وی افزود: نمک پاشی در شرایط جوی نامساعد با هدف جلوگیری از انسداد راه‌ها یا رفع انسداد مسیر‌های ارتباطی حداکثر با سرعت ۲۰ کیلومتر امکان پذیر است بنابراین باید رانندگان در شرایط جوی نامساعد از انجام مسافرت خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر تجهیزات زمستانی لازم به ویژه زنجیر چرخ و سوخت کافی به همراه داشته باشند.

حق لطفی گفت:رانندگان در صورت مواجه شدن با انسداد مسیر‌ها خونسرد و صبور باشند تا عوامل امدادی، پلیس راه و راهداری به انجام وظایف خود بپردازند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار