سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاماندگان از واریز سود سهام عدالت بخوانند

برای ششصد و ۴۷ هزار نفر در خراسان جنوبی سود سهام عدالت واریز شده است و جاماندگان واریز سود باید پیگیر علت آن شوند.

جعفری مدیرکل امور اقتصاد دارایی خراسان جنوبی گفت: در استان ششصد و ۴۷ هزار سهام دار وجود دارد که ۱۸۴ هزار نفر روش مستقیم و ۴۶۲ هزار نفر روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند و برای هر دو گروه سهام عدالت واریز شده است.

او گفت: افرادی که سود برای شان واریز نشده است حتمأ از فعال بودن حساب‌هایی که شماره شبای آن را اعلام کرده اند اطمینان حاصل کنند و در صورتی که تمام موارد صحیح است، اما سودی برای شان واریز نشده است می‌توانند با شماره ۱۵۶۹ تماس بگیرند.

جعفری گفت: مبلغ نوشته شده روی برگه‌هایی که نزد مردم است ملاک نیست و افراد برای مشاهده ارزش سهام عدالت و میزان سود تعلق گرفته به آنان باید به سامانه سهام عدالت مراجعه کنند.

مدیرکل امور اقتصاد دارایی خراسان جنوبی گفت: برای افرادی که ارزش سهام عدالت آنان ۱ میلیون تومان است یک میلیون و ۶۸ هزار تومان سود، برای پانصد و ۳۲ هزار تومانی‌ها پانصد و ۷۷ هزار تومان سود و برای چهارصد و ۹۲ هزار تومانی‌ها ۵۳۳ هزار تومان سود سهام عدالت واریز شده است.

او گفت: وجود دارند افرادی که ارزش سهام عدالت آن‌ها کمتر از این میزان است و به تناسب ارزش سهام، سود واریزی به افراد متغیر است.

جعفری گفت: افرادی که درصدی از سهام خود را فروخته اند به میزان سهامی که برای آنان باقی مانده است سود واریز دریافت کرده اند.

مدیرکل امور اقتصاد دارایی خراسان جنوبی گفت: از میان ۴۹ شرکت بورسی و غیر بورسی، دو شرکت سود خود را واریز نکرده اند و همین موضوع باعث شده است که دو درصد از سود سال ۹۸ و یک درصد از سود سال ۹۹ برای افراد واریز نشود.

برچسب ها: سهام عدالت ، سود سهام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.