سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی خبر داد

پرداخت بیش از ۳۵ میلیارد ریال هزینه درمانی به نیازمندان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امسال بیش از ۳۵ میلیارد ریال هزینه درمانی برای بیماران نیازمند این استان پرداخت شده است.

موسوی گفت: هلال احمر از همه افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر در استان که توان تأمین هزینه‌های درمانی، دارو و توانبخشی را ندارند، حمایت می‌کند.

او می گوید: افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در استان زنجان از طرح حمایتی - درمانی هلال احمر به نحو مطلوبی استفاده کرده اند.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هموطنانی که تحت تحت پوشش این نهاد‌های حمایتی بودند و سال گذشته هیچ خدمات حمایتی دریافت نکرده بودند با ارائه گواهی مبالغ دارویی و درمانی در بخش‌های مختلف برای آن‌ها پرداخت شد.

موسوی می گوید: تاکنون ۳۷ میلیارد ریال هزینه‌های درمانی برای بیماران نیازمند در استان پرداخت کرده ایم.

او گفت: در سال ۱۴۰۱ نیز طرح حمایتی – درمانی هلال احمر در بودجه لحاظ شده و می‌توانیم دست هموطنان را در پرداخت هزینه‌های درمانی و دارویی بگیریم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان بر هم افزایی بیشتر میان جمعیت هلال احمر و بهزیستی استان زنجان تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه آسیب پذیرترین قشر جامعه تحت پوشش بهزیستی است در بخش‌های مختلف توانبخشی، طرح حمایتی – درمانی، آموزش می‌توانیم خدمات ارائه دهیم.

موسوی بابیان اینکه تعامل و همکاری قابل توجهی میان بهزیستی و هلال احمر وجود دارد، گفت: این همکاری در مراکز وابسته و زیر مجموعه بهزیستی مطللوب است و بسیاری از فعالیت‌های این مجموعه با امور داوطلبان هلال احمر همپوشانی دارد.

او می گوید: مرکز جامع توانبخشی هلال احمر زنجان یکی از پنج مرکز برتر در کشور به لحاظ ارائه خدمات و نیروی انسانی است.

سرپرست بهزیستی استان زنجان نیز در ادامه ضمن تأکید بر تعامل با جمعیت هلال احمر استان، گفت: در بخش‌های مختلف به منظور ارائه خدمات مطلوب برای هموطنان در این استان هم افزایی‌ها را بیشتر خواهیم کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.