سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد رئیس شورای شهر شیراز از تیم فجر

رئیس شورای شهر شیراز به عملکرد تیم فوتبال فجر اشاره کرد و گفت: ۲۲ هفته از تیم فوتبال برتر خلیج فارس سپری شده و نتایج در سراشیبی بسیار ناامیدکننده‌ای قرار گرفته است.

مهدی طاهری درپنجاه‌ودومین صحن علنی شورای شهر شیراز گفت: یکی از موارد مهمی که در فرمایشات مقام معظم رهبری درباره جهاد تبیین وجود دارد، ایجاد اطلاعات مشترک است چراکه اطلاعات غیرمشترک سبب تولید مفاهیم نامشترک شده و ایجاد ابهام می‌کند.

او گفت: ابهام و شک و بدگمانی نخستین گام در جداسازی جوانان حقیقت‌جو از صورت مسائل حقیقی انقلاب شده و آنان را وادار به ورود در حواشی می‌کند

طاهری در خطاب به خواص جامعه انقلابی گفت: باید به اصول پرداخت و از فروع فاصله گرفت.

رئیس شورای شهر شیراز به صحبت شهید سلیمانی مبنی بر اینکه امروز جمهوری اسلامی اصل است و حفظ این حرم اصلی‌ترین اصل انقلاب اسلامی است به طرح این پرسش پرداخت که شورای شهر چگونه می‌تواند در این زمینه ورود کند.

طاهری به تاکید رهبر معظم انقلاب بر احیای امید و اعتماد عمومی مردم اشاره و گفت: این امر جز با یک تلاش واحد جهادی محقق نمی‌شود و اعضای شورای شهر شیراز بدانند شورا یک پیکره واحد است عضوی از شورا، شورا نیست حتی ریاست شورا، عضوی از شورا است و نه همه شورا.

او در همین راستا به گلایه از اعضای شورا پرداخت که با اظهارنظر‌های سلیقه‌ای شائبه اختلاف را دامن می‌زنند، گفت: مردم حکیم و هوشمند جامعه ما در پایان مدت شورای ششم کارنامه شورا را می‌سنجند، شورا و اعضای شورا قانوناً نمی‌توانند بگونه‌ای اعمال نظارت کنند که سبب اختلال در امر مدیریت و امور اجرایی شهرداری شوند.

رئیس شورای شهر شیراز با انتقاد از برخی عبارت‌های آمرانه توسط برخی اعضای شورا خطاب به مسئولان شهرداری گفت: باید مراقب محدودیت‌های قانون در این زمینه باشیم، اختلاف خوب است، اما اگر اختلافات سبب تخریب یا قفل شدن امور شود امری مذموم است ما باید از ظرفیت‌های یکدیگر در خدمت به مردم استفاده ببریم.

طاهری گفت: وجود اختلاف نظر در شورا با احساس اختلاف نظر نزد افکار عمومی دو مقوله جدا از هم است و بار و وزن برخی از مصوبات در اندازه مواد قانونی نیستند در صورتی که بسیاری از این موضوعات در یک جو صمیمانه با مجموعه شهرداری به تفاهم برسد و از طرفی ضرورت ندارد که کلیه جلسات کمیسیون‌ها الزاما منجر به مصوبه شود.

او در بخش دیگر از سخنانش به عملکرد تیم فوتبال فجر اشاره کرد و گفت: ۲۲ هفته از تیم فوتبال برتر خلیج فارس سپری شده و نتایج در سراشیبی بسیار ناامیدکننده‌ای قرار گرفته است.

رئیس شورای شهر شیراز خطاب به بازیکنان تیم فجر از آنان خواست که از غیرت شهر خود دفاع کنند و گفت: به عنوان نماینده شورا منتظر شنیدن اخباری بهتر هستیم و پایداری در لیگ برتر را با یکدیگر هدف‌گذاری می‌کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.