سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت حقوق پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در ابهام

مدیر پایگاه میراث‌جهانی چغازنبیل و هفت‌تپه گفت: موضوع پرداخت حقوق پایگاه‌های میراث ملی و جهانی بیش از ۲۰ سال است حل نشده است.

عاطفه رشنویی گفت: موضوع پرداخت حقوق پایگاه‌های میراث ملی و جهانی بیش از ۲۰ سال است حل نشده و همکاران پایگاه در قالب کارت کارگری از محل اعتبارات ابلاغی عمرانی (ملی) حقوق می‌گیرند.

 مدیر پایگاه میراث‌جهانی چغازنبیل و هفت‌تپه می گوید: این اعتبارات بسیار نامنطم ابلاغ می‌شود و در سال گذشته برای نخستین بار حقوق ماهانه تا پایان دی‌ماه پرداخت شد، ولی اعتبار پرداخت حقوق ۲ ماه آخر سال تا به امروز از وزراتخانه ابلاغ نشده است.

او گفت: بنده و دیگر همکارانم در دیگر پایگاه‌ها پیگیر دریافت ابلاغ هستیم و امیدواریم در روز‌های آینده این مهم صورت پذیرد البته از سال‌های گذشته تاکنون پرداخت نشدن حقوق کافی و به موقع کارشناسان و کارگران به راه‌های مختلف به مسئولان شوش رسیده شده، ولی تاکنون این مشکل حل نشده.

به گفته او امیدوارم همچون مسائل ریز و درشت پایگاه که به تناسب سلیقه مورد علاقه برخی مسئولان شوش قرار می‌گیرد، این مهم نیز مورد توجه و پیگیری آنی تا وازرتخانه قرار گیرد.

معبد زیگورات چغازنبیل که نخستین اثر باستانی ثبت جهانی ایران است در فاصله ۴۰ کیلومتری جنوب شرقی شوش و ۲۰ کیلومتری هفت تپه در شمال خوزستان واقع است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.