سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های حوزه آی سی تی کردستان

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: از ابتدای امسال ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات به ۶۱ طرح حوزه آی سی تی در استان پرداخت شده است.

ابراهیم ادریسی گفت: با پرداخت ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات برای ۷۳ نفر شغل ایجاد شده، این میزان تسهیلات به طرح‌های راه اندازی باجه‌های پست بانک روستایی، شرکت‌های تولید کننده نرم افزار و دفاتر پیشخوان شهری پرداخت شده است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: حمایت از کسب و کار‌های حوزه آی سی تی به ویژه در روستا‌ها نیز امری مهم است که دراین راستا امسال در حوزه اشتغال پایدار روستایی از ۵۸ طرح دریافتی به ۵۶ طرح ۵۷ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد و زمینه اشتغال ۵۹ نفر را فراهم کرد.

به گفته او در بخش مربوط به تسهیلات بند ب تبصره ۱۸ نیز از ۱۳ طرح دریافتی، به پنج طرح ۱۸ میلیارد ریال پرداخت و برای ۱۴ نفر اشتغال ایجاد شد.

ادریسی گفت: سال آینده هم به فعالان حوزه آی سی تی از محل بند الف، ۴۱۱ میلیارد ریال و بند ب تبصره ۱۸، ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌شود و متقاضیان می‌توانند از طریق سایت https://tavanafarin.ito.gov.ir برای دریافت تسهیلات ثبت نام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.