سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از چهارخطه خرم آباد - کوهدشت نیمه اول ۱۴۰۱

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان لرستان در سفر هفته گذشته وزیر کشور به استان نسبت به بهره‌برداری کامل چهارخطه خرم آباد - کوهدشت در نیمه اول ۱۴۰۱ قول مساعد دادند.

حجت الاسلام "محمدرضا مبلغی" گفت: وزیر کشور در این سفر از این جاده چهار خطه بازدید و نسبت به تکمیل و افتتاح به موقع آن تاکید کرد.

وی تصریح کرد: تکمیل این طرح از مصوبات سفر ۱۹ آذر رییس جمهور به لرستان است که ۱۰۰ میلیارد تومان برای اتمام آن لحاظ شد و تاکنون بخشی از این مبلغ در پیگیری‌های انجام شده با همکاری سازمان برنامه و بودجه تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: مبلغ تخصیص یافته در اختیار متولیان اجرای طرح قرار گرفته است که مابقی نیز اوایل سال آینده ابلاغ می‌شود و مسوولان استان در حضور وزیر کشور قول دادند ساخت این چهارخطه تا شهریور سال آینده (هفته دولت) به اتمام برسد.

۷۴ کیلومتر چهارخطه در مسیر ۸۷ کیلومتری خرم آباد - کوهدشت بهره برداری شده و ۱۳ کیلومتر مابقی نیز در ۲ قطعه هشت و پنج کیلومتری در حال احداث است.

در حال حاضر ۶۰۰ کیلومتر چهار خطه در لرستان وجود دارد و عملیات احداث ۱۵۰ کیلومتر چهارخطه (بزرگراه) دیگر نیز در دست اقدام است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.