سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین حادثه چهارشنبه سوری اتفاق افتاد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : جوانی ۱۹ ساله با ترکیدن مواد محترقه در جیبش از ناحیه پا به شدت مصدوم و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی تحت مداوا قرار گرفت.

رفیعی گفت : جوانان ۱۵ تا ۳۰ ساله بیشترین گروه‌های سنی آسیب‌دیده در حوادث چهارشنبه‌سوری هستند پارسال ۱۱۶ مورد مصدوم در حوادث چهارشنبه سوری داشتیم که از این تعداد ۸۹ مورد مرد و ۲۷ نفر زن بودند.

به گفته رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیشترین ماده محترقه استفاده شده ترقه و اکلیل‌سرنج است دست، صورت و چشم بیشترین آسیب را در این حوادث می‌بینند.

می‌طلبد خانواده‌های در این روز‌ها بیشتر مراقب رفتار و پنهان‌کاری فرزندان خود باشند، چرا که همیشه حوادث چهارشنبه آخر سال با یک مصدومیت ساده ختم نمی‌شود گا‌ها دیده شده که با تبعات جبران‌ناپذیر همراه شده است.

با وجود توصیه‌های اکید، باز هم ایجاد صدای ناهنجار این روزها، چند روز مانده به چهارشنبه آخر سال آرامش شهر را بهم زده، بعضی از خانواده‌ها متأسفانه بیمارانی دارند که مدت زیادی در بستر بیماری هستند و از بیماری‌های سرطان، مغز و اعصاب و قلب و عروق رنج می‌برند که متأسفانه صدای انفجار ترقه به آن‌ها استرس وارد می‌کند یا در مادران باردار ممکن است باعث سقط و یا آسیب رسیدن به جنین شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.