سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتلای ۷۲ نفر به کرونا در استان مرکزی در مدت ۴۸ ساعت

در ۴۸ ساعت گذشته ۷۲ مورد مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی گزارش شد.

جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک آمار مبتلایان به کرونا ویروس را در استان مرکزی به شرح زیر عنوان کرد.

بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس در استان مرکزی ۷۲ مورد جدید ابتلا در ۴۸ ساعت گذشته شناسایی شده اند.

۵۱ مورد از بیماران جدیدی که شناسایی شده اند به صورت سرپایی بوده، که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه می‌شوند.

همچنین از موارد جدید مبتلایان به کرونا ۲۱ مورد بستری در بیمارستان‌های استان مرکزی گزارش شده است

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که با این حساب تعداد فوتی‌ها در اثر این بیماری در استان به ۳ هزارو۱۷۱نفر می‌رسد.

طبق رنگ بندی جدید کرونایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که از امروز ۲۱ اسفند اعمال می‌شود ۷ شهرستان استان مرکزی قرمز، و ۳ شهرستان نارنجی ۲ شهرستان زرد است.

اولین مورد کرونا ویروس در ایران در تاریخ ۳۰ بهمن در قم اعلام شد و فردای آنروز در روز اول اسفند ماه همین سال اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد و استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به ویروس کرونا در آن مشاهده شد، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما دوباره اوج گرفت و فراز و نشیب داشت و اکنون وارد موج ششم کرونا شده ایم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.