سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیدری:

برگزاری اردو‌های راهیان نور برکات زیادی دارد

سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شهدا در هشت سال دفاع مقدس دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کردند، امروز همه وظیفه داریم برای حفظ و تعالی انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

آقای حیدری امروز شنبه ۲۱ اسفندماه در آیین افتتاحیه راهیان نور مجازی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری با اشاره به جایگاه والای شهدا گفت: شهدا زنده هستند و نزد خداوند روزی می‌گیرند، امیدواریم این افتخار نصیب ما نیز بشود.

بیماری کرونا بسیاری از برنامه‌های فرهنگی را تحت تاثیر خود قرار داد، با ریشه کنی این بیماری برنامه‌ها همانند روال سابق و باشکوه برگزار خواهد شود.

امام خمینی (ره) فرمودند، کسانی تا انتها با انقلاب اسلامی می‌مانند که طعم فقر و محرومیت را چشیده باشند، مسئولان باید با تمام وجود در خدمت نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری باشند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنند.


بیشتر بخوانید


شهدا در هشت سال دفاع مقدس دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کردند، امروز همه وظیفه داریم برای حفظ و تعالی انقلاب اسلامی تلاش کنیم و این انقلاب را به صاحب اصلی‌اش، امام زمان (عج) تحویل دهیم.

خون‌های باارزشی در مناطق جنگی برای دفاع از این مرز و بوم ریخته شده است، این خون‌ها بسیار باارزش هستند و باید قدردان باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.