منزوی گفت: باید محتوا‌های رسانه‌ای مرتبط با کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری آماده شود و در اختیار اصحاب رسانه قرار بگیرد.

آقای منزوی در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۰ عنوان برنامه در قالب ۱۲۰ مراسم در هفته بزرگداشت شهدا برگزار خواهد شد که برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها باید هماهنگی لازم با فرمانداران صورت بگیرد.

برنامه‌هایی مانند تجلیل از همسران شهدا که به‌صورت کشوری برگزار خواهد شد، مشابه آن در شهرستان‌ها نیز برگزار شود، همچنین برنامه‌های فرهنگی به‌صورت جداگانه در این ایام توسط فرمانداران پیش‌بینی می شود.


بیشتر بخوانید


اجرای برنامه عیدی با شهدا در چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت آغاز سال جدید پیش‌بینی شده است که در چارچوب یک برنامه جامع در استان اجرا خواهد شد تا بتوان یک حرکت رسانه‌ای برای پوشش آن انجام داد.

رویکرد‌های خوبی برای برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری در چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است، اما باید تیم رسانه‌ای برای پوشش این برنامه فرهنگی تقویت شود.

در سال ۱۴۰۱ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت عموم مردم باشد

آقای گودرزی مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور ایثارگران گفت: عموم برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مرتبط با یک جامعه هدف خاص است و باید برنامه‌ها عمومیت داشته باشد تا آحاد مردم بتوانند در آن شرکت کنند.

تلاش شود در سال ۱۴۰۱ برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت عموم مردم باشد در این صورت این برنامه‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

اردو‌های راهیان نور در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید راهیان نور بین‌المللی شود، همان‌گونه که انقلاب را صادر کردیم، باید جنگ را نیز معرفی کنیم.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با کمبود اعتبار مواجه هستند، می‌توان از بودجه‌های فرهنگی ادارات در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این بخش استفاده کرد.

اولین کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با حضور حداقل ۴۰ هزار نفر به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

گستردگی جمعیت عشایری از غرب تا شرق کشور و رشادت ۱۰ هزار شهید عشایر کشور، از مهمترین محور‌های این همایش خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار