سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قصرشیرین:

واحد‌های اقامتی قصرشیرین آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قصرشیرین از آمادگی اماکن اقامتی و سفره‌خانه‌های سنتی این شهرستان برای پذیرش مسافران نوروزی و ارائه خدمات با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خبر داد.

بهرنگ بابایی گفت: چهار واحد اقامتی و یک سفره‌خانه سنتی هم اکنون شرایط پذیرش مسافر را دارند و به مابقی واحد‌های اقامتی نیز ابلاغ شده که در صورت آمادگی برای ایام نوروز تجهیز شوند.

با توجه به تعطیلی واحد‌های اقامتی و تعطیلی سفر‌های نوروزی در ۲ سال گذشته و همچنین توقف حضور زائران در شهرستان به دلیل شیوع کرونا، این واحد‌ها بدون استفاده بود که اکنون امسال با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و امکان فراهم شدن سفر‌ها به شرط تزریق واکسن کرونا، در ایام نوروز شاهد حضور مسافران در شهرستان و واحد‌های اقامتی دارای شرایط لازم خواهیم بود.

 این اداره به عنوان دبیر بر خدمات ارایه شده از سوی ستاد هماهنگی تسهیلات نوروزی نظارت می‌کند و امید است که شاهد خدمات خوبی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به مسافران نوروزی در شهرستان باشیم.

 تمام مراکز خدماتی و بنا‌های تاریخی نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به مسافران خدمات ارائه خواهند کرد.

امسال در ورودی شهر سیاه چادر‌های عشایری برای عرضه آثار و صنایع دستی و خوراکی‌های محلی برپا می‌شود و شاهد برپایی سفره هفت سین نیز در ورودی شهر قصرشیرین خواهیم بود.

 ایام نوروز، فرصتی است که با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌ها زمینه معرفی هر چه بهتر و بیشتر شهرستان قصرشیرین فراهم می‌شود و باید با برنامه‌ریزی درست بتوانیم ارایه خدمات مناسب همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به مسافرین داشته باشیم.

 در اجرای برنامه‌های نوروزی تابع سیاست‌های ستاد کرونا هستیم و مصوبات ستاد ملی کرونا، تصمیم‌های وزارت بهداشت و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را باید مدنظر داشته باشیم.

آقای بابایی از حضور لیدر‌ها در مکان‌های تاریخی برای معرفی هرچه بهتر مکان‌های گردشگری و تاریخی و ورودی شهر قصرشیرین برای ارایه توصیحات لازم به مسافران خبر داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.