مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه گفت : در پویش «نذر رهایی» ۳۰۰ نفر از زندانیان معسر، بدهکاران، محکومین مالی و جرایم غیرعمد در آستانه اعیاد شعبانیه و سال نو آزاد می شوند.

رسول بهرامی‌پور گفت : به لطف الهی و در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مرحله پایانی نهضت کمک مؤمنانه سازمان بسیج حقوق‌دانان در قالب آزادسازی زندانیان به مناسبت ایام مبارک شعبانیه و در آستانه سال نو با آزادی ۳۰۰ نفر از زندانیان برگزار خواهد شد.

به گفته مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه با توجه به تعامل بسیار خوبی که بین مجموعه‌های قضایی، سپاه و بسیج در اجرای طرح احرار و نهضت آزادسازی زندانیان معسر، بدهکاران، محکومین مالی و جرایم غیرعمد ایجاد شده است، ان‌شاءالله در مرحله پایانی سال ۱۴۰۰ تعداد ۳۰۰ نفر از زندانیان آزاد خواهند شد.

مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه می گوید بدین ترتیب به وعده‌ای که به مردم استان داده بودیم، عمل کردیم و با افتخار اعلام می‌کنیم که عدد ۱۴۰۰ نفری آزادی زندانیان طرح احرار محقق خواهد شد و مراسم ویژه‌ای با حضور مسئولان قضایی، لشگری و کشوری در ایام شعبانیه در زندان مرکزی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

از آنجایی که یکی از برنامه‌های خدمات‌رسانی حقوق‌دانان بسیجی در طرح احرار ارائه خدمات مشاوره حقوقی، وکالت وسایر معاضدت‌های حقوقی به زندانیان معسر و نیازمند و آزادسازی زندانیان با اولویت مرتکبین جرائم غیرعمد است، لذا در همین راستا تفاهمات خوبی با اداره‌کل زندان‌ها و دادگستری استان صورت گرفته و به لطف الهی و با مشارکت حقوق‌دانان بسیجی استان وحضور گروه‌های جهادی حقوق دانان بسیجی در زندان‌های استان جهت ارائه خدمات معاضدتی به زندانیان و کمک به رفع مشکلات حقوقی آنان و تامین وکیل رایگان و بعضا کارشناسی‌های معاضدتی برای زندانیان معسر و نیازمند اقدامات خوبی صورت گرفته است.

به گفته بهرامی‌پور از همه خیرین و افراد نیکوکار استدعا داریم با شرکت در پویش «نذر رهایی» در این امر خدا پسندانه مارا یاری کنند و در صورت تمایل به مشارکت در این پویش کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۷۰۲۶۸ به نام گروه جهادی شهدای حقوق‌دان استان کرمانشاه واریز کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.