سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۱۱ هزار عدد انواع مواد محترقه در فارس/توقیف بیش از ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق

مهم‌ترین حوادث ۱۹ اسفند سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز پنج شنبه ۱۹ اسفند سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در کوار

فرمانده انتظامی کوار از توقیف یک دستگاه خودرو وانت ال نود و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سید رحمان هاشمی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کوار در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه خودرو وانت ال نود مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودرو، مقادیر زیادی انواع لوازم آرایشی و لوازم آشپزخانه قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، گفت: ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر با اظهار نظر کارشناسان، ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در مرودشت

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی به همراه مأموران یگان امداد در یک ایست بازرسی مقطعی در محور شیراز- اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو، مقادیر زیادی انواع لوازم خانگی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف و در این خصوص یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف ۱۰ هزار و ۱۲۵ عدد مواد محترقه در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۱۰ هزار و ۱۲۵ عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: به منظور اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال، ماموران با اقدامات خود مطلع شدند چندین واحد صنفی اقدام به دپو تعداد زیادی مواد محترقه در مغازه‌های خود در سطح شهرستان کرده اند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار آن‌ها قرار گرفت.

او گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران به محل‌های مورد نظر اعزام و در بازرسی به عمل آمده، تعداد ۱۰ هزار و ۱۲۵ عدد انواع مواد محترقه کشف و در این خصوص ۳ متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: شهروندان هرگونه فعالیت مشکوک مربوط به تهیه و توزیع مواد محترقه را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲ کیلو شیشه در جهرم

فرمانده انتظامی جهرم از کشف ۲ کیلو گرم شیشه در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: به منظور مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی ضمن استقرار در ایستگاه بازرسی و هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودرو، ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و در این خصوص ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه د راین خصوص پرونده تشکیل و به همراه قاچاقچیان تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: شهروندان درصورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر سریعأ مراتب را به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

توقیف پژو حامل ۳۸۴ هزار نخ سیگار قاچاق در خفر

فرمانده انتظامی شهرستان خفر از کشف ۳۸۴ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ یوسف احمدی گفت: مأموران یگان امداد شهرستان خفر هنگام گشت زنی در محور اصلی خفر - شیراز به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودرو، ۳۸۴ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق و بدون مدارک و مجوز گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خفر ارزش تقریبی کالا‌های قاچاق کشف شده را بنا به اظهار نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

کشف مواد محترقه و سیگار قاچاق در سپیدان

فرمانده انتظامی سپیدان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کشف مقادیری مواد محترقه و سیگار قاچاق خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار گفت: با توجه به نزدیکی مراسم چهارشنبه آخر سال و همچنین به منظور مطالبات عمومی و ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان، مأموران انتظامی شهرستان سپیدان طرح ارتقای امنیت اجتماعی را طی ۲۴ ساعت گذشته اجرا کردند.

او گفت: در نتیجه اجرای این طرح، یک هزار و ۲۳۰ عدد انواع مواد محترقه و ۱۰ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان با بیان اینکه ارزش این محموله‌های کشف شده ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: پیشگیری از جرائم نیازمند عزم همگانی بوده و هدف پلیس از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم است.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۹ فقره سرقت در کوه چنار

فرمانده انتظامی کوه چنار از دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ لطف‌الله محمدی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان کوه‌چنار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: کارآگاهان با تلاش شبانه‌روزی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس موفق شدند یک نفر از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار با بیان اینکه سارق در بازجویی اولیه به ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد، گفت: متهم پس از سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد

کشف بیش از ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد یوسفی گفت: ماموران انتظامی در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل ۷۰۶ ثوب انواع پوشاک، ۳۰ دستگاه انواع لوازم خانگی و یک هزار و ۴۴۴ عدد انواع اسباب بازی قاچاق و بدون مجوز‌های قانونی کشف کردند.

سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: دراین خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: شهروندان به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا، از خرید و استفاده از کالا‌های قاچاق خودداری و موارد مشکوک را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

هشدار‌های پلیس آگاهی فارس برای پیشگیری از سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان فارس هشدار‌های پلیسی پیشگیری از سرقت ویژه سفر را ارائه داد.

سرهنگ کاووس حبیبی گفت: با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال جدید و اقدام هموطنان به مسافرت‌های خارج استانی و بین شهری لازم است به نکات و هشدار‌های پیشگیرانه از سرقت درحین مسافرت توجه شود تا خاطره سفری خوش و به یاد ماندنی را برای خود و خانواده هایشان ثبت کنند.

او گفت: شهروندان از بازگو کردن برنامه سفر خود نزد افراد ناشناس و غیر مطمئن پرهیز کرده و در زمان مسافرت وجوه نقد بیشتر از حد معمول و غیر ضروری را با خود به همراه نداشته باشند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: مردم در مکان‌های شلوغ، اماکن زیارتی و سیاحتی، و معابر عمومی جهت پیشگیری از سرقت هائی مانند کیف زنی، کیف قاپی و جیب بری هوشیاری لازم را داشته باشند.

این مقام انتظامی گفت: شهروندان در زمان سفر در مسیر جاده‌ها در محل‌های تاریک و حاشیه‌ای و دورافتاده اطراق و اسکان نکرده و به یاد داشته باشند که امن‌ترین محل برای اسکان موقت مسافران در هنگام سفر در جاده‌ها و حاشیه شهر در مجاورت مراکز انتظامی و محل‌های تعیین شده مجاز و دارای محافظ و علائم مربوطه است.

دپوی ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در یک انبار

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف انواع کالای قاچاق قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت گفت: به منظور حمایت از تولید ملی و مقابله با قاچاق کالا و مبارزه با قاچاقچیان، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ممسنی با کار اطلاعاتی و اقدامات فنی یک انبار دپوی کالای قاچاق را در سطح شهرستان شناسایی کردند.

او گفت: ماموران پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از محل مورد نظر، تعداد زیادی انواع کالای قاچاق شامل تیغه چرخ گوشت، دستگیره آرام پز و پمپ تخلیه آب لباسشویی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

دستگیری سارق موتور سیکلت در قادرآباد

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان خرم بید، یک سارق موتورسیکلت به همراه خریدار اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم بید گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهر قادرآباد، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ علی اکبر کریمی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و تلاش‌های شبانه روزی مأموران انتظامی، در این خصوص یک سارق شناسایی و در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

او با بیان اینکه در این رابطه یک خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شد، گفت: متهمان در تحقیقات به سرقت دو فقره موتورسیکلت اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم بید گفت: هر ۲ متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.