سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای رایگان طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه‌ها در زنجان

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت:تا ۱۵ اسفندماه امسال ۱۷۷ مشترک واجدشرایط در طرح ملی اصلاح موتورخانه‌ها ثبت نام کرده اند.

سلیمانی نژاد گفت: از ۷۲۵ مشترک خانگی و تجاری مشمول طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه‌ها ۱۷۷ مشترک در سامانه مکانیزه این طرح ثبت نام و مشارکت کرده اند.

او می گوید: پرداخت هزینه در اجرای این طرح برعهده شرکت گاز بوده و مشترکین برای اصلاح موتورخانه‌ها و حرارت مرکزی مجتمع‌های خود فقط باید در سایت شرکت گاز استان ثبت نام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از اختصاص هزینه‌ ۸ میلیارد ریالی از منابع داخلی برای اصلاح و بهینه سازی رایگان ۵۷ مشترک دارای موتورخانه در استان خبر داد و گفت: با این اقدام بیش از هزار واحد مسکونی با زیربنایی بیش از ۱۵۰ هزار متر مربع؛ تحت پوشش اصلاح و بهینه سازی قرار گرفته اند.

سلیمانی نژاد با تأکید بر اینکه موتورخانه‌هایی که نسبت به متراژ واحد، پرمصرف هستند در این طرح رایگان ثبت نام کنند، گفت: مشترکین دارای موتورخانه که میانگین مصرف گاز سالانه آن‌ها طی سال‌های ۱۳۹۶و ۱۳۹۷بیشتر از ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب بوده می‌توانند در این طرح ثبت نام کرده و شامل یارانه تخصیصی برای بهینه‌سازی رایگان موتورخانه خود شوند.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اجرای این طرح؛ ۱۰ تا ۱۵ درصد گاز مصرفی واحد‌های مسکونی و اداری کاهش پیدا می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.