سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسی:

پروژه نیمه تمام مرکز جامع سلامت چابکسر تعیین تکلیف شود

استاندار گیلان در بازدید از پروژه در دست ساخت مرکز جامع سلامت شبانه روزی چابکسر گفت: ساخت این مرکز باید سریع تعیین تکلیف شود.

اسدالله عباسی امروز در بازدید از پروژه در حال ساخت مرکز جامع سلامت شبانه روزی شبکه بهداشت و درمان چابکسر گفت: ساخت این مرکز، یکی از پروژه‌های نیمه تمام گیلان است که پیشرفت فیزیکی مناسبی ندارد و باید سریعا به نفع مردم تعیین تکلیف شود.

به گفته او، اعتبارات تخصیص یافته به گیلان به ویژه مصوبات سفر جمهوری به نحوی است که باید زمان بهره برداری و سرعت عمل اجرای پروژه‌های عمرانی مخصوصا در حوزه‌های سلامت و درمان توسط متولیان امر تسریع یابد.

استاندار گیلان گفت: مطالبات مردم در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه توسعه و عمران، احصاء شده و در دستور کار مدیریت استان قرار دارد و این بازدید‌ها در جهت شتاب بخشی به امور و رفع موانع اجرایی در میدان عمل است.

مرکز جامع سلامت شبانه روزی چابکسر در زمینی به مساحت یک هزار و ۱۰۰ متر و با زیربنای ۲ هزار و ۲۷۸ متر در ۳ طبقه در حال ساخت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در حاشیه این بازدید گفت: مرکز جامع سلامت شبانه روزی چابکسر رودسر شامل پایگاه اورژانس ۱۱۵، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه، درمانگاه عمومی، تمرین زایمان، پانسیون پزشکان، پانسیون پرستاری، سالن کنفرانس، بخش اداری، نمازخانه و ... است.

ارسلان سالاری  از تخصیص اعتبار ۴ میلیارد تومانی برای ادامه اجرای احداث این مرکز جامع سلامت از محل محرومیت زدایی خبر داد.

توسعه همه جانبه در گیلان به‌صورت عادلانه پیگیری می‌شود

امروز همچنین استاندار گیلان با امام جمعه چابکسر دیدار کرد و گفت: نگاه دولت سیزدهم و خدمتگزاران مردم در گیلان، توزیع عادلانه اعتبارات و توسعه همه جانبه در همه نقاط استان است.

در این دیدار در ارتباط با مشکلات منطقه و اهمیت تسریع و اهتمام مسئولان برای رفع آن‌ها در راستای تسهیل و ارتقاء خدمات رسانی به مردم گفت‌وگو شد.

چابکسر از توابع شهرستان رودسر در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.