سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولتیماتوم وزارت اقتصاد به تعلل دستگاه‌ها در اتصال به سامانه ملی مجوز‌ها

معاون وزیر اقتصاد گفت: اگر صدور مجوز‌ها از پایگاه ملی مجوز‌ها انجام گیرد، برای مجوز‌های اعلانی در زمانی که اعلام می‌شود، مجوز مربوط صادر می‌شود.

آقای سبحانیان می گوید: اگر صدور مجوز‌ها از پایگاه ملی مجوز‌ها انجام گیرد،مجوزهای اعلانی در زمان مشخص شده صادر می شود. برای تمام کسب و کار‌ها زمان مشخصی برای اتصال به پایگاه ملی مجوز‌ها در نظر گرفته شده و دستگاه‌ها مکلف هستند در زمان مشخص شرایط و مدارک این مجوز‌ها را بررسی و تایید و عدم تایید آن‌ها را صادر کنند.

به گفته معاون وزیر اقتصاد، اگر بعد از تاریخ مدنظر دستگاهی به درگاه ملی مجوز متصل نشده باشد. طبق قانون ۶۰۰ مجازات اسلامی با متخلفان برخورد سنگین خواهد شد.

آقای مخبر معاون رئیس جمهور دستور داد با دستگاه‌هایی که فرایند اتصال به درگاه ملی مجوز‌های کسب‌وکار را طبق ضرب‌الاجل ۱۸ اسفند انجام نداده‌اند هرچه زودتر و بدون هیچ ملاحظه‌ای برخورد شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
امام علی علیه السلام:
ای مردم! نه آن کسی که اقامت در دنیا را برگزیده از مرگ رهایی دارد، و نه آنکه از مرگ گریزان است موفق به فرار خواهد شد، از مرگ مفر و گریزی نیست؛ کسی که در راه خدا کشته نشود، سرانجام خواهد مرد. پس همانا برترین مرگ، کشته شدن در راه خدا است.
سوگند به آن که جان علی در دست اوست، تحمل هزار ضربه شمشیر در راه خدا، آسان‌تر است از یک بار مرگ در بستر.
شرح نهج‌البلاغه 1/306
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
وزارت کار، رفاه و تعاون برای گرفتن صلاحیت پیمانکاری شرایطی رو فی البداهه تعیین کرده که انطباق مدارک شرکت با شرایط مذکور حداقل بسیار زمان نیاز دارد در این فاصله پیمانکاران توانمند نمیتوانند در مناقصات شرکت نمایند و پرسنل بومی از کار بیکار و شرکتها متلاشی میشوند. لطفا رسیدگی فرمائید.