سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصوبه مجلس در لایحه بودجه ۱۴۰۱؛

تقویت پلیس فتا از هزینه تراکنش‌های بانکی

بانک‌ها و مؤسسات اعتباری موظف شدند ۲ درصد درآمد هزینه‌های دریافتی حاصل از تراکنش‌ها در نظام بانکداری الکترونیکی را به خزانه‌داری واریز کند. این درآمد باید در اختیار فرماندهی انتظامی برای طرح تقویت پلیس فتا قرار بگیرد.

بانک مرکزی موظف به نظارت بر اجرای دقیق این مصوبه شده و تخلف بانک‌ها به معنای تصرف غیرقانونی در اموال عمومی تلقی می‌شود.

در مصوبه‌ای دیگر، وزارت کشور موظف شده جرایم وصولی هر استان را میان شهرداری‌ها و دهیاری‌های همان استان و براساس شاخص جمعیت توزیع، حداکثر تا پانزدهم ماه بعد به حسابشان واریز کند.

تخلفات و جریمه‌های رانندگی براساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از طریق پیامک به مالکان خودرو‌ها اعلام می‌شود.

کارور (اپراتور)‌های تلفن همراه هم موظفند هزینه پیامک‌ها را در قبوض تلفن همراه مالکان وسیله نقلیه درج و مبالغ مربوطه را از آن‌ها دریافت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
پلیس فتا = فیششینگ
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
پلیس فتا = فیششینگ
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
پس 2% گرون شد
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
رئیس پلیس راهنمای کشوردر یک برنامه تلوزیونی میگفت که جریمه ها به حساب خزانه دولت واریز میشه نه به حساب پلیس ولی ادامه اش رو نمیگفت که خزانه از محل درآمد جرایم نسبت به ابلاغ اعتبار در وجه پلیس راهنمائی اقدام خواهد کرد.حالا اگر میشه این پول پیامک ها رو هم از همون محل خزانه پرداخت کنه خیلی زور داره بخاط خبر بدی که میدهید پولش رو هم بگیرید. خجالت هم خوب چیزیه.