سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لغزنده بودن جاده‌های کرمانشاه به دنبال بارش باران

رئیس پلیس راه کرمانشاه از لغزنده بودن جاده‌های استان به دنبال بارش باران خبر داد و گفت : محور‌های اورامانات و شهر‌های مناطق شرقی استان لغزنده‌تر است.

کیخسرو دستغیب گفت : بارش باران که از عصر دیروز در بیشتر مناطق استان آغاز شده همچنان تا عصر امروز (دوشنبه) به تناوب ادامه خواهد داشت.

به گفته رئیس پلیس راه کرمانشاه این شرایط باعث لغزندگی جاده‌ها را فراهم آورده و می‌طلبد رانندگان با احتیاط و دقت بیشتری رانندگی کنند.

طبق اعلام همکاران مستقر در راه‌ها، بارندگی در محور‌های اورامانات به‌خصوص پاوه، جوانرود و ثلاث باباجانی و شهر‌های شرقی استان نظیر صحنه و کنگاور از شدت بیشتری برخوردار است.

مه گرفتگی و تجمع آبگرفتگی به صورت مقطعی در سطح جاده‌های استان وجود دارد که همین موضوع شرایط رانندگی را سخت‌تر کرده و رانندگان باید دقت لازم را داشته باشند.

پرهیز از سرعت و سبقت‌های غیرمجاز مهمترین توصیه پلیس به رانندگان در جاده‌های لغزنده است، کما اینکه عامل بیشتر سوانح فوتی نیز همین دو موضوع بوده است.

دستغیب می گوید: ۷۵ گشت پلیس در جاده‌های استان وجود دارد خودرو رانندگان متخلفی که ۲ تخلف حادثه ساز در طول سفر مرتکب شوند به مدت ۷۲ ساعت توقیف خواهد شد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.