فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری شروری خبر داد که با قمه کشی و شرارت باعث ایجاد رعب و وحشت میان مردم و اخلال در نظم عمومی شده بود.

علیرضا دلیری گفت : پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری توسط یکی از اراذل و اوباش در باغ ابریشم کرمانشاه، تیم‌هایی از ماموران به سرعت راهی محل شدند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ماموران پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند یکی از اراذل اوباش با یک تیغه قمه در حال قدرت نمایی و عربده کشی است و باعث راه بندان و اخلال در نظم عمومی شده است.

به دنبال این اقدام ماموران کلانتری ۱۹ به سرعت نسبت به خلع سلاح فرد شرور اقدام و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده جهت صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی دادند.

کشف بیش از ۴۴ هزار نخ سیگار قاچاق در کرمانشاه

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۴۴ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار و ۳ هزار و ۴۱۰ بسته توتون قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.

جلیل سلطانی گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی از فعالیت ۲ قاچاقچی دخانیات، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی منزل فرد قاچاقچی در شهرک الهیه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

در بازرسی‌های انجام شده ۴۴ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار و ۳ هزار و ۴۱۰ بسته توتون قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

 ۲ نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم معرفی شدند .

دستگیری عامل تیراندازی

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عامل تیراندازی در مرکز استان خبر داد.

علیرضا دلیری گفت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی در محله کل هواس (شریعتی) کرمانشاه که منجر به ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ماموران کلانتری ۱۵ شریعتی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد .

بیش از ۵۷۰۰ عدد آمپول قاچاق در ثلاث باباجانی کشف شد

ماموران انتظامی ثلاث باباجانی از کشف ۵ هزار و ۷۶۰ عدد آمپول دگزامتازون قاچاق در این شهرستان خبر داد.

ماموران پلس امنیت عمومی ثلاث باباجانی حین گشتزنی در سطح شهر به یک دستگاه پراید مشکوک و جهت بازرسی آن را توقیف کردند.

در بازرسی‌های انجام گرفته ۵ هزار و ۷۶۰ عدد آمپول دگزامتازون به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال که قرار بود به کرمانشاه قاچاق شود کشف شد.

ماموران پلیس امنیت عمومی ثلاث باباجانی یک نفر را هم دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی دادند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.