سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس اداره صمت:

واکسیناسیون اصناف ایرانشهر توسط ۵ تیم سیار در حال انجام است

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت: پنج تیم سیار از مرکز بهداشت با حضور در بازار کار تزریق واکسن کرونا کسبه را بر عهده دارند افرادی که تا کنون سه دُز واکسن را تزریق نکرده باشند اجازه فعالیت در بازار را ندارند.

مهرداد طاهری گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تنها واحد‌های صنفی اجاره فعالیت خواهند داشت که کارکنان آن سه دُز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند.

او گفت: تمامی مالکان واحد‌های صنفی و کارکنان آنان باید نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند در غیراین صورت باید در انتظار برخورد‌های قانونی باشند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت: پنج تیم از بازرسان اداره صمت و ماموران مرکز بهداشت این شهرستان با حضور در سطح بازار نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام می‌کنند.

او می گوید: بازرسان و ناظران اداره اصناف از واحد‌های صنفی ایرانشهر به منظور نظارت بر کارت واکسن کسبه هر روز بازدید می‌کنند.

سمیه دهمرده کارشناس مرکز بهداشت ایرانشهر نیز گفت: تاکید ما بر واکسیناسیون کرونا بیشتر برای حفظ سلامت شهروندان است؛ افرادی که واکسن نمی‌زنند در قبال به خطر افتادن سلامتی مردم و اعضای خانواده شان مسوول هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.