سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرحمی بر زخم درختان کارخانه قند شازند

مراسم روز درختکاری شهرستان شازند در کارخانه قند که هفته پیش درختانش قطع شده بود برگزار شد.

آیین روز درختکاری و منابع طبیعی در کارخانه قند شازند با حضور مردم و مسئولان برگزار شد تا مرحمی برزخم درختان قطع شده این مجموعه باشد.

نهم اسفندماه امسال در آستانه هفته درخت کاری مجموعه کارخانه قند شازند اقدام به قطع درختان کهن سال این مجموعه کرد.

در پی این کار حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی از تشکیل پرونده قطع ۲۳۰ اصله درخت و دستورات لازم برای تعیین میزان خسارات وارده صادر شده است.

به گفته حجت الاسلام موسوی در مراحل مقدماتی سه نفر بازداشت و خودرو‌های مربوطه به پارکینگ منتقل شدند و در مرحله برسی اگر قصور، تقصیر، ترک فعل و یا فعل مجرمانه‌ای از ناحیه فرد یا مسئولی صورت گرفته باشد به صورت قانونی رسیدگی و برخورد قضایی خواهد کرد.

مراسم روز درختکاری و منابع طبیعی سال جاری با شعار " ایران سرسبز، ایران قوی، همه با هم جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی" همزمان با سراسر کشور در پارک عباس آباد و کارخانه قند شازند با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

یحیی رمضانی فرماندار شهرستان شازند در این مراسم با بیان اینکه بیش از ۱۱۰ هزار اصله نهال در سطح شهرستان شازند در هفته منابع طبیعی توزیع خواهد شد، گفت: امسال اقدامات مناسبی در راستای توسعه فضای سبز صورت می‌پذیرد.

روز درختکاری در ۱۵ اسفند هر سال برگزار می‌شود و مردم با حضور در پارک ها، جنگل‌ها و اقصی نقاط شهر اقدام به کاشت نهال‌های جوان می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.