سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بیش از ۲۹ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ کردستان

معاون اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۲۹ هزار و ۲۳۸ تماس با اورژانس ۱۱۵ در بهمن ماه سال جاری در استان ثبت شد که از این تعداد ۵ هزار و ۱۷۶ مورد منجر به اعزام آمبولانس شده است.

زاهد حبیبی گفت:در مدت زمان یاد شده ۵ هزار و ۱۷۶ ماموریت شامل حوادث تصادفی، غیر تصادفی، مسمومیت‌ها و بیماری‌ها در در استان انجام شده است که از این تعداد ۳ هزار و ۹۵۱ ماموریت مربوط به بیماری‌ها است.

معاون اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان می گوید: از تعداد مأموریت انجام شده ۵۸۴ مورد مربوط به حوادث تصادفی و ۶۴۰ مورد ناشی از حوادث غیرتصادفی بوده است.

حبیبی گفت: طی مأموریت‌های انجام شده تعداد ۵۴۱ مصدوم مربوط به حوادث تصادفی و ۲ هزار و ۱۶۱ مورد ناشی از حوادث غیر رانندگی به بیمارستان‌های استان اعزام شده است.

به گفته او طی ماه گذشته به ۶۸۳ مصدوم بر اثر حوادث تصادفی و ۲۸۶ مصدوم دیگر به دلیل حوادث غیر تصادفی توسط نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ خدمات ارائه شده است.

حبیبی تعداد مأموریت‌های قلبی انجام شده در مدت زمان یاد شده را ۲۵۹ و تعداد مأموریت‌های تنفسی را ۲۴۴مورد اعلام نمود.

معاون اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در مدت زمان یاد شده ۱۵۱ مورد مسمومیت در استان به مرکز پیام ۱۱۵ گزارش شده است که از این تعداد ۵۸ مورد مسمومیت با گاز منواکسید کربن اعلام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.