سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوانان باید از مضرات مواد مخدر آگاه شوند

معاون فرماندار ابهر گفت: عطاری‌های متخلفی که قرص های ممنوعه توزیع می کنند تعطیل خواهند شد و در این خصوص با هیچ کسی تعارف نداریم.

محمدی گفت: ایران در راه مبارزه با مواد مخدر هزاران شهید و جانباز فداکار تقدیم کرده است، به همین دلیل بر همه ما واجب است که امروز در این حوزه به وظیفه خود عمل کنیم.

او با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر یکی از مسائل مهم اجتماعی جامعه امروزی ما را تشکیل می‌دهد، می گوید: کوتاهی در این امر دامن‌گیر تک‌تک آحاد جامعه و خانواده‌ها خواهد شد و بدون تردید منجر به خشکیده شدن ریشه خانواده‌ها می‌شود، پس نباید به راحتی از کنار آن رد شد.

معاون فرماندار ابهر  از مدارس و دانشگاه‌ها به عنوان مهم‌ترین کانون سوداگران مرگ برای ضربه زدن به نسل جوان یاد کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی و افزایش آگاه‌سازی نسل جوان و نوجوان درباره ی مضرات مواد مخدر  باید مورد توجه  دست‌اندرکاران آموزش قرار گیرد و در این خصوص اهالی رسانه به ویژه خبرنگاران نیز باید به وظیفه اطلاع‌رسانی خود عمل کنند.

به گفته محمدی هم‌افزایی و مشارکت همه دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر از ضروریات انکارناپذیر است که در این جهت همه مدیران دستگاه‌های مربوطه در سال جدید باید گزارش خود را به صورت تخصصی ارائه کنند.

او با تاکید بر اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، می گوید: سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش‌آفرینی  موثری داشته باشند، به همین دلیل همه ما وظیفه داریم از این قبیل فعالیت‌ها حمایت جدی داشته باشیم.

معاون فرماندار ابهر همه دستگاه‌های اجرایی را موظف به همکاری در مبارزه با مواد مخدر دانست و  گفت: برخورد با خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر  از اولویت‌های ما  است که باید با این‌گونه افراد برخورد جدی شود.

برچسب ها: مواد مخدر ، اعتیاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.