سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین جشنواره بسیج سازندگی در زنجان

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: هزار و ۲۶۷ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده است .

پیری گفت: هزار ۲۶۷ گروه جهادی در ۲۲ قشر و به تعداد ۲۴ هزار نفر در سامانه اطلس ثبت شده است.

او در آیین پایانی دومین جشنواره بسیج سازندگی و جهادگران استان زنجان با تاکید بر لزوم ارج نهادن به فعالیت گروه‌های جهادی می گوید: از آغاز سال تاکنون ۳۸۰ گروه دارای حساب حقوقی مشخص ثبت، همچنین برای ۳۵۸ گروه جهادی به تعداد ۲ هزار و ۱۰۵ جهادگر هم آموزش‌های مهارت محور ارائه شده است.

او  به برگزاری جلسات محافل انس با قرآن در قالب برنامه جهادگران قرآنی اشاره کرد و گفت: جهادگران مشارکت قابل توجهی هم در طرح مقابله با ویروس کرونا و همچنین در طرح کمک‌های مومنانه داشتند.

پیری با بیان اینکه روزانه ۵ هزار نفر در برنامه‌های عمرانی گروه‌های جهادی شامل آبرسانی، تعمیرات مسجد محرومین و مدرسه مشارکت دارند,می گوید: ۱۳۸ مورد کارگاه اشتغال توسط گروه‌های جهادی ایجاد شده است.

 به گفته مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان انتشار نشریات متعدد، برگزاری انتخابات شورای گروه‌های جهادی و حضور در جشنواره‌های متعلق به گروه‌های جهادی از جمله دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

او به تشکیل قرارگاه پهنه‌ای اشاره کرد  و گفت: این قرارگاه‌ها برای نظم بخشی به فعالیت گروه‌های جهادی در استان زنجان و در ۱۰ بخش ایجاد شده است.

پیری می گوید: ۱۶۹ اثر در بخش عکس و ۴۸ اثر در بخش رسانه به دبیرخانه جشنواره گروه‌های جهادی ارسال شده که نسبت به دوره قبل دوبرابر شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.