سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمریکا اثرات TikTok بر جوانان را بررسی می‌کند

سازمان‌های دولتی آمریکا در حال بررسی خطرات و تأثیر TikTok بر جوانان هستند.

گروهی از دادستان‌های آمریکا در حال تحقیق در مورد TikTok هستند. آن‌ها به دنبال اطلاعاتی هستند تا تعیین کنند که آیا این سرویس خطرات آسیب آنلاین به کودکان را افزایش می‌دهد یا خیر.

به گزارش سایت engadget، امروز، دادستان‌های کل سراسر کشور به تحقیقاتی درباره تیک تاک پیوستند تا پلتفرم رسانه‌های اجتماعی خود را برای کودکان و بزرگسالان جوان ارائه و تبلیغ کند، در حالی که استفاده از آن با آسیب‌های سلامت جسمی و روانی همراه است». "این تحقیق به آسیب‌هایی که چنین استفاده‌ای برای کاربران جوان ایجاد می‌کند و آنچه که TikTok در مورد این آسیب‌ها می‌دانست، بررسی خواهد کرد. "

در میان چیز‌های دیگر، ائتلاف به روش‌هایی که TikTok برای تقویت تعامل میان کاربران جوان تلاش می‌کند، از جمله «تکرار تعامل» با این پلتفرم و مدت زمانی که بچه‌ها از آن استفاده می‌کنند، بررسی خواهد کرد.

یکی از سخنگویان TikTok گفت: "ما عمیقاً به ایجاد تجربه‌ای اهمیت می‌دهیم که به محافظت و حمایت از رفاه جامعه ما کمک می‌کند و از اینکه دادستان کل ایالت بر ایمنی کاربران جوان‌تر تمرکز می‌کنند، قدردانی می‌کنیم. ما مشتاقانه منتظر ارائه اطلاعات در مورد ایمنی و حریم خصوصی بسیاری هستیم که برای نوجوانان داریم".

 تیک تاک برخی از ویژگی‌ها را بر اساس سن محدود می‌کند، ابزار‌ها و منابع والدین را ارائه می‌دهد و رفاه کاربران جوان را در خط مشی‌های خود قرار می‌دهد.  

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی روز سه‌شنبه، از کنگره خواست که «تبلیغات هدفمند برای کودکان را ممنوع کند» و از شرکت‌های فناوری خواست «جمع‌آوری اطلاعات شخصی کودکان ما را متوقف کنند». ماه گذشته، دو سناتور دو حزبی لایحه‌ای را ارائه کردند که در آن به کمیسیون تجارت فدرال دستور می‌دهد تا راه‌هایی را برای کاهش «مضرات تقویت الگوریتمی و اعتیاد به رسانه‌های اجتماعی» بررسی کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
اینا دلسوز جوانان نیستن. داستان تیک تاک چیز دیگه ست توی آمریکا