سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۴ تن روغن خوراکی قاچاق و ۳۰ میلیارد کالای احتکاری در بلوچستان کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۳۰ میلیارد ریال انواع کالای احتکاری در بازرسی از یک انبار در شهرستان فنوج خبر داد.

سرهنگ مرتضی جوکار گفت:  مأموران انتظامی شهرستان فنوج در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی با اشراف اطلاعاتی خود فردی را که اقدام به احتکار کالا و ارزاق عمومی در انبار یک مغازه کلی فروشی در آن شهرستان کرده بود شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: مأموران در این رابطه به همراه کارشناسان اداره صمت استان از انبار مذکور بازرسی که طی آن بیش از ۲۴ تن برنج و مقادیر قابل توجهی انواع اقلام خوراکی و مواد شوینده احتکاری کشف شد. ارزش اقلام احتکاری کشف شده بنابر اعلام نظر کارشناسان بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

 سرهنگ جوکار   گفت: در راستای طرح تشدید برخورد با قاچاق کالا و مقابله با متخلفان اقتصادی ماموران انتظامی شهرستان بمپور هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی آن شهرستان به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان می گوید: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۲۴ تن روغن خوراکی قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند. ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۶ میلیارد ریال برآورد که در این خصوص راننده متخلف پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.