سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش همه دستگاه‌ها برای تامین امنیت سفر‌های نوروزی و راهیان نور

جانشین قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل (ع) خوزستان گفت: برای سفر‌های نوروزی و راهیان نور همه دستگاه‌ها در تلاش هستند تا امنیت خوبی برای مسافران و مردم عزیزمان برقرار کنند.

سردار علیرضا هاتف گفت: مجموعه دستگاه نیرو‌های مسلح شامل سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی، اداره کل اطلاعات، دستگاه قضائی و اعضای شورای تامین در استان در تلاش هستند تا با همکاری خود مردم امنیت پایداری را در استان خوزستان ایجاد کنند.

به گفته او مجموعه بسیج هم در کنار عزیزان نیروی انتظامی با برقراری گشت‌های رضویون در کلیه شهرستان‌های استان تلاش می‌کنیم که در روز‌های پایانی سال مردم بتوانند با امنیت کامل به کار‌های روزمره خودشان بپردازند.
 
جانشین قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل (ع) خوزستان می گوید: این نمایشگاهی که امروز شما شاهد هستید از زحمات عزیزان در نیروی انتظامی است که ما هم به نوبه خودمان از همه همکاران در نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم.

این مقام مسئول گفت: این‌ها نشان می‌دهد که عزم دستگاه‌های نظامی، انتظامی و مسئولان شورای تامین در سراسر استان بر این است که شرایط را برای رفاه نسبی مردم فراهم کنند و امیدواریم که ان‌شاالله با مشارکت همه دستگاه‌های کشوری و مردم عزیزمان شاهد برقراری نظم و امنیت خوبی در روز‌های پایانی سال در استان خوزستان باشیم.

در روز‌های پایانی سال برای سفر‌های نوروزی و راهیان نور همه دستگاه‌ها در تلاش هستند که ان‌شاالله امنیت خوبی برای مسافران و مردم عزیزمان برقرار کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.