سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراکز عرضه مستقیم کالا جایگزین نمایشگاه بهاره در مشهد شد

امسال به جای برپایی نمایشگاه عرضه کالای بهاره در آستانه سال جدید، مراکز عرضه مستقیم کالای اساسی و تنظیم بازار با قیمتی پایین‌تر از بازار در مشهد ایجاد می‌شود.

 معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: مراکز عرضه مستقیم کالای اساسی بر طبق تصمیم کارگروه تنظیم بازار مشهد و با همکاری اتاق اصناف و شهرداری مشهد به منظور تنظیم بازار و کنترل قیمت کالا‌های اساسی انجام می‌شود.

علی غفوری مقدم گفت: از عصر امروز فعالیت هفت مرکز عرضه مستقیم کالا‌های اساسی و تنظیم بازار در مشهد آغاز می‌شود و به مدت یک ماه ادامه دارد.

او گفت: این مراکز در اختیار اتاق اصناف مشهد قرار گرفته است و اتاق اصناف از بسیج اصناف خواسته تا معتمدان صنفی را شناسایی و زمینه ایجاد غرفه و عرضه مستقیم کالا در این مراکز را برای آن‌ها فراهم کنند.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت:  در این مراکز کالا‌های مورد نیاز عید نوروز از جمله برنج، حبوبات، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، نبات و آب نبات، مواد پروتیینی، میوه و صیفی جات مانند سیب زمینی و پیاز، مواد لبنی با قیمتی ۱۵ تا ۳۰ درصد کمتر از بازار و قیمت مصوب تنظیم بازار عرضه می‌شود.

غفوری مقدم گفت: مراکز عرضه مستقیم کالا در مشهد در بلوار توس بین "میدان شهید فهمیده و خیابان معراج، کوه سیدی نبش خیابان مهدی، بلوار وحدت کوچه شماره ۲۱، کوچه شماره ۲ خیابان حر در شهرک شهید رجایی، کوچه شماره ۴۲ خیابان بابانظر در پارکینگ شهرداری منطقه ۴، بلوار سجادیه و سه راه ادبیات" دایر شده‌اند.

او گفت: امسال همچنین پنج فروشگاه در حاشیه شهر مشهد نیز با مدیریت سپاه نسبت به عرضه مستقیم کالا‌های اساسی و تنظیم بازار اقدام می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۱۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام