سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اولین رویداد تقاضا محور رفع نیاز‌های فناورانه

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت : اولین رویداد تقاضا محور رفع نیاز‌های فناورانه برای صنعت بخش استان کرمانشاه با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان برگزار می‌شود.

سیامک آزادی گفت : پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان اقدام به برگزاری اولین رویداد تقاضا محور رفع نیاز‌های فناورانه برای صنعت بخش استان کرمانشاه می‌کند.

به گفته رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه این رویداد فرصتی برای شناسایی و رفع نیاز‌های فناورانه توسط شرکت‌ها فناور و دانش‌بنیان و مراکز دانشگاهی استان است در محور‌های صنایع فلزی، کانی‌های غیرفلزی، صنایع شیمایی، صنایع تبدیلی کشاورزی و صنایع سلولزی است.

مخاطبان این رویداد صاحبان صنایع، کارگاه‌های تولیدی، فناوران و محققین مراکز پژوهشی، واحد‌های فناور شرکت‌های دانش‌بنیان و اساتید دانشگاه هستند این رویداد در تاریخ ۱۵ اسفندماه برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در این رویداد شرکت کنند و نیاز‌های فناورانه بخش صنعت را به عنوان رویداد روسیتک دنبال کنند.

آزادی می گوید: برگزاری این رویداد‌های می‌تواند نقش موثری در رفع نیاز‌های فناورانه صنایع استان داشته باشد و انگیزه‌ای باشد برای جوانان استان در راستای سهیم شدن در رفع مشکلات و برنامه‌های که صنایع استان دارد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.