سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۳۰ هزار اصله نهال رایگان بین شهروندان مشهدی

معاون شهردار مشهد گفت: ۳۰ هزار اصله نهال رایگان در قالب طرح درختکاری از ابتدای اسفندماه امسال تاکنون بین شهروندان مشهدی توزیع شده است.

علی نجفی گفت: بیش از ۳۴ هزار درخواست نهال توسط شهروندان مشهدی برای دریافت ۱۰۰ هزار اصله نهال در سامانه جامع فضای سبز این شهر، در بازه زمانی ۲۹ دی تا ۲۹ بهمن ماه امسال ثبت شده است.

همزمان با ۱۵ اسفندماه، روز درختکاری اقدامات مختلفی با رویکرد و اولویت کاشت نهال در اقصی نقاط کشور صورت می‌گیرد که در مشهد طرح‌های مختلفی برای این روز و هفته درختکاری پیش‌بینی شده است.

او گفت: فرآیند توزیع و ارسال نهال رایگان در مشهد بر اساس آدرس‌های اعلام شده از سوی شهروندان، توسط اکیپ‌های مستقر در مناطق از هفتم اسفند به طور گسترده آغاز شده و تاکنون بیش از ۳۰ هزار اصله نهال بدین طریق توزیع شده است.

معاون شهردار مشهد گفت: با توجه به استقبال مطلوب و حجم گسترده درخواست‌های شهروندان، پیش‌بینی می‌شود فرآیند توزیع و ارسال نهال تا ۲۹ اسفندماه ادامه داشته باشد.

نجفی گفت: با توجه به امکان کاشت درختان توسط اکیپ‌های مدیریت شهری، شهروندانی که در هنگام ثبت درخواست دریافت نهال، گزینه درخواست کاشت در محل را نیز انتخاب کرده اند، می‌توانند پس از بازدید کارشناسان مناطق و امکان کاشت در مکان‌های درخواستی، از خدمات کاشت رایگان نهال نیز در آدرس‌های اعلام شده بهره‌مند شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.