سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرش طلبه در ۱۴ مدرسه علمیه استان همدان در سال تحصیلی آینده

معاون آموزش حوزه علمیه همدان گفت: ۱۴ مدرسه علمیه استان همدان برای سال تحصیلی آینده طلبه می‌پذیرد.

حجت الاسلام محمد فراهانی گفت:  ۱۴ مدرسه علمیه استان همدان هم پذیرای طلاب جدید در ۲ مقطع تحصیلی بالتر از دیپلم و پایه هشتم تا دیپلم خواهند بود.

او گفت: ثبت نام متقاضیان که از اول اسفند آغاز شده تا ۱۵ تیرماه سال آینده ادامه دارد.

معاون آموزش حوزه علمیه همدان گفت: ثبت نام از طریق سایت اینترنتی به نشانی https://paziresh.ismc.ir انجام می‌شود و علاقمندان می‌توانند از این طریق نسبت به انجام مراحل لازم برای ورود به حوزه اقدام کنند.

فرهانی زمان برگزاری آزمون پذیرش را ۳۱ تیر ۱۴۰۱ اعلام کرد.

او در ادامه گفت: به صورت پیش فرض یک محل در شهر همدان برای برگزاری آزمون پیش بینی شده، اما در صورت تغییر شرایط کرونایی استان و برای رفاه حال داوطلبان این مراکز افزایش پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام فراهانی گفت: اعلام نتایج قطعی و ارائه کد موقت به طلبه‌هایی که در آزمون ورودی و مصاحبه نمرات لازم را کسب کردند ۲۲ مرداد سال آینده است.

به گفته او در صورت وجود هرگونه سوال و ابهامی در فرایند ثبت نام، داوطلبان می‌توانند با شماره تلفن ۰۸۱_۳۲۵۲۳۴۰۰ مرکز مدیریت حوزه استان تماس گرفته و یا به صورت حضوری به مدرسه علمیه آیت الله آخوند (ره) همدان مراجعه کنند.

استان همدان دارای ۱۱ مدرسه علمیه فعال است که بیش از یک هزار و ۷۰۰ طلبه در سال تحصیلی جاری در مدارس حوزه‌های علمیه استان همدان مشغول به تحصیل هستند.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.