سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

مسئولان جامعه اسلامی باید با تأسی از رسول الله به مردم خدمت کنند

پورذهبی گفت: همه اقشار مختلف مردم به ویژه مسئولان در جامعه اسلامی موظفند در کار‌ها و فعالیت هایشان از پیامبر اکرم (ص) الگو بگیرند.

نماینده ولی فقیه در کردستان امروز دروبینار فرهنگی با عنوان «سیره پیامبر مهربانی و سبک زندگی اسلامی» که توسط دانشگاه پیام نور کردستان و با همکاری دانشگاه مذاهب اسلامی استان به مناسبت عید مبعث پیامبر (ص) برگزار شد، گفت: از جمله سیره زندگی حضرت محمد (ص) می‌توان به ساده زیستی، نرم خویی، تواضع، صبر و متانت ایشان در همه عرصه‌ها اشاره کرد.

او گفت: لازم است که مسئولان هم با تأسی از سیره زندگی پیامبر اسلام (ص) بتوانند در جلسات و مباحثات خود جانب ادب و احترام را نگه داشته و از سبک زندگی ایشان الگوی واقعی بگیرند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بی شک الگو گرفتن از بزرگان دین مبین اسلام مهمترین عامل و شاخص در دستیابی به رشد و توسعه در همه حوزه‌ها اعم از اقتصادی و فرهنگی است.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان هم در این وبینار گفت: در برهه کنونی آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با سبک زندگی پیامبر اکرم (ص) امری ضروری است که این مهم باید در مدارس بسیار مورد توجه قرار داده شود.

یعقوب احمدی گفت: حضرت محمد (ص) همواره بر کسب علم و دانش تاکید کردند و اگر همه مسلمان‌ها به توصیه‌ها و تاکیدات ایشان عمل کنند بی شک جامعه اسلامی مترقی خواهیم داشت.

عثمان یوسفی رییس دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان هم در این وبینار علاوه بر پرداختن به ویژگی‌های بارز رسول الله در زندگی به قرائت شعری در ستایش صفات عالیه پیامبر اسلام پرداخت.

حجت‌الاسلام مهدی طهماسبی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان کردستان  گفت: پیامبر (ص) عاری از هرگونه تکبر بودند و خیلی از غیر مسلمان‌ها به دلیل خصلت‌های پسندیده آن حضرت به اسلام گرویدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.