سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام خبر داد؛

۳۶ هزار متقاضی مسکن ملی در ایلام ثبت نام کردند

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: تاکنون ۳۶ هزار و ۵۶۸ مورد ثبت نام متقاضیان برای مسکن ملی در این استان به ثبت رسیده که از این تعداد ۹ هزار و ۵۳۶ مورد حائز شرایط اولیه بوده.

به گفته آقای عبدالله بهادری، سهم استان ایلام از طرح ملی نهضت مسکن ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد است که تاکنون بیش از ۱۵ هکتار زمین جهت احداث این واحد‌ها در استان واگذار شده.

 تاکنون ۳۶ هزار و ۵۶۸ نفر از متقاضیان ثبت نام خود را انجام داده اند.

 تاکنون ۹ هزار و ۵۳۶ نفر حائز شرایط اولیه و ۴ هزار و ۱۱۶ مورد نیز تایید نهایی شده اند.

 یک هزار و ۷۹۴ نفر از متقاضیان نیز آورده خود را واریز کرده اند.

 شرط تخصیص زمین و پروژه به متقاضیان واجد شرایط، واریز مبلغ ۴۰ میلیون تومانی آورده اولیه است و متقاضیان جدید نیز می‌توانند تا پایان سال جاری با مراجعه به سامانه نهضت ملی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir نسبت به ثبت نام اقدام نماید.

برای متقاضیان نهضت ملی مسکن که در سامانه ثمن (saman.mrud.ir) برای شهرستان‌های ایوان، هلیلان، دهلران، مهران، آبدانان، لومار، ارکواز ملکشاهی و دره شهر ثبت نام کرده اند، این اداره کل در نظر دارد در راستای قانون نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های مذکور نسبت به واگذاری زمین در قالب گروه‌های حداقل چهار نفره به واجدین شرایط اقدام کند.

افرادی که در این شهرستان‌ها واجد شرایط شناخته شده اند، جهت تعیین تکلیف ثبت نام خود با مراجعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مورد تقاضا و واریز وجه اولیه ۴۰ میلیون تومانی جهت واگذاری زمین و اختصاص پروژه اقدام کنند، در غیر این صورت بعد تاریخ مذکور ثبت نام آنان از سامانه رد درخواست شده و اسامی آنان حذف می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.