مدیرکل راه و شهرسازی ایلام بر تکمیل و واریز هرچه سریعتر آورده ٤٠ میلیون تومانی متقاضیان مسکن ملی تاکید کرد و گفت: عدم واریز وجه تا پنجم اسفندماه به عنوان انصراف محسوب و اسامی آنان حذف می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - به گفته آقای بهادری، متقاضیان شهرستان‌های ایوان، هلیلان، دهلران، مهران، آبدانان، لومار، ارکواز ملکشاهی و دره شهر طرح اقدام ملی مسکن که در سامانه ثمن ثبت نام کرده اند حداکثر تا تاریخ پنجم اسفندماه فرصت دارند جهت تعیین تکلیف ثبت نام خود با مراجعه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مورد تقاضای و واریز وجه اولیه جهت واگذاری زمین و اختصاص پروژه اقدام نمایند در غیر این صورت بعد از تاریخ مذکور ثبت نام آنان از سامانه رد درخواست شده و اسامی انان حذف خواهد شد.

اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام در نظر دارد در راستای قانون نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های مذکور نسبت به واگذاری زمین در قالب گروه‌های حداقل ۴ نفره به واجدین شرایط اقدام کند.

تاکنون ۳۲ هزار و ۹۰۲ مورد ثبت نام متقاضیان برای مسکن ملی به ثبت رسیده که از این تعداد هشت هزار و ۸۵۷ مورد حائز شرایط اولیه بوده است.

 سهم استان ایلام از طرح ملی نهضت مسکن ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد است که تاکنون بیش از ۱۵ هکتار زمین جهت احداث این واحد‌ها در استان واگذار شده است.

 تاکنون نزدیک به ۳۳ هزار نفر از متقاضیان ثبت نام خود را انجام داده اند.

تاکنون هشت هزار و ۷۵۷ نفر حائز شرایط اولیه و سه هزار و ۴۷۳ مورد نیز تایید نهایی شده اند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.