سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع مشکلات و از بین بردن محرومیت‌ها در سایه همراهی و همگامی مسئولین

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: جمعیت هلال احمر یک دستگاه خدمات رسان بوده و نیازمند حمایت‌های همه جانبه مردم و مسئولان به ویژه حمایت‌های فرمانداران در شهرستان‌ها است.

علیرضا میربهاء الدین  در دیدار با فرماندار قصرقند  گفت: جمعیت هلال احمر یک دستگاه خدمات رسان بوده و نیازمند حمایت‌های همه جانبه مردم و مسئولان به ویژه حمایت‌های فرمانداران در شهرستان‌ها می‌باشد.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: یکی از مهمترین رسالت‌ها و ماموریت‌های جمعیت هلال احمر علاوه بر پوشش امدادی در حوادث و سوانح، کاهش آلام آسیب دیدگان و اقشار آسیب پذیر به ویژه در شرایط بحران است که به همین منظور جمعیت هلال احمر نسبت به راه اندازی خانه‌های هلال نیز اقدام نموده است.

فرماندار قصرقند نیز در این دیدار گفت: جمعیت هلال احمر در کمک و امدادرسانی به حادثه دیدگان و نیازمندان همواره نقش چشمگیری داشته است.

سایگانی همچنین در خصوص مسائل ومشکلات قصرقند بحث و گفتگو نمود و خواستار تقویت بنیه امدادی پایگاه امداد و نجات مستقر در این منطقه شد.

او گفت: با توجه به بروز تصادفات و حوادث متعدد می‌بایست تمهیدات لازم در این خصوص صورت پذیرد و همچنین در جهت تسریع در پاسخگوئی به حوادث و سوانح احتمالی و در نظر گرفتن گستردگی استان و بعد مسافت بین شهرستان‌ها خواستار راه اندازی دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر در شهرستان قصرقند شد.

او  ضمن قدردانی و تشکر از عملکرد وفعالیت‌های شاخص جمعیت هلال احمر استان و آرزوی توفیق در خدمت و تلاش بیشتر، هلال احمر را یکی از ارگان‌های که خدمات بی منت برای آسیب دیدگان و محرومان ارائه می‌دهد خطاب نمود و از زحمات و خدماتی همچون امداد رسانی به موقع در حوادث، ارائه خدمات داوطلبانه با رویکرد انسانی و رافت و مهربانی، اجرای کاروان‌های سلامت و دیگر اقدامات بشردوستانه جمعیت هلال احمر استان تقدیر و تشکر کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.