مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان از اجرای ۱۹ پروژه حمایتی، معیشتی، درمانی و ۸ مورد اجرای طرح نیابت در بهمن ماه امسال برای ۷هزار و ۴۶۷ نفر در سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان؛  علیرضا میربهاء الدین گفت: جمعیت هلال احمر استان با هدف تکسین آلام بشری و با حفظ کرامت انسانی اقدام به اجرای ۱۹ پروژه حمایتی و معیشتی، درمانی (ویزیت رایگان) و ۸ مورد اجرای طرح نیابت در سطح استان کرد.

او  توزیع بسته‌های بهداشتی، غذای گرم، بسته‌های غذایی، لوازم التحریر، لباس گرم، ماسک، موادضدعفونی را از جمله خدمات حمایتی، معیشتی و درمانی جمعیت هلال احمر جهت افراد بی بضاعت و کم برخوردار در سطح استان اعلام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان  تعداد بهره وران را در این پروژه‌ها را ۷۴۶۷ نفر اعلام کرد؛ و ارزش ریالی اقلام توزیع شده را دو میلیارد و ۵۱۵ میلیون و ۴۷۰ هزار ریال تخمین زد.

او  کمک کردن به افراد نیازمند را وظیفه جمعیت هلال احمر دانست و گفت جمعیت هلال احمر حلقه اتصالی بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان می‌باشد و ما سعی میکنیم با کمک خیرین و داوطلبین، جهت تسکین آلام مردم کم برخوردار حمایت‌های خود را در قالب اینگونه پروژه‌ها اجرا نماییم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار