سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در آذربایجان غربی

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: با روند افزایش تخلفات صنفی ناشی از افزایش تقاضا برای خرید مایحتاج ویژه سال نو، طرح نظارتی ویژه نوروز اجرا می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: با هدف پیشگیری از تخلفات صنفی، طرح نظارتی ویژه نوروز از روز شنبه ۱۴ اسفند ماه تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ در سطح استان اجرا می‌شود.

وی می گوید: دراین طرح با راه اندازی گشت‌های مشترک و با هماهنگی دستگاه‌های ذی ربط و بازرسی های میدانی در سطح بازار برخورد سریع و قانونی باتخلفات احتمالی علی الخصوص گران فروشی در محل خواهد شد.

به گفته مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در سال جاری در ۳ بخش کالا و خدمات، بهداشت و قاچاق کالا و ارز در مجموع تعداد ۱۹ هزار و ۷۸۴ فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شد، که از این تعداد،به  ۱۹ هزار و ۷۲۰ پرونده رسیدگی و در مجموع برای این پرونده‌ها به ارزش ۵ هزار  و ۳۵۹ میلیارد و ۲۵میلیون ریال جریمه صادر شد.

نجف زاده گفت: از این تعداد پرونده، ۱۳ هزار و ۴۷۵ فقره مربوط به بخش کالا و خدمات، ۵ هزار و ۶۷۷ فقره مربوط به بخش قاچاق کالا و ارز و تعداد ۶۳۲ پرونده نیز مربوط به پرونده‌های بهداشت و درمان است.


وی در خصوص میزان محکومیت مربوط به جرائم قاچاق کالا و ارز استان گفت: به ۵ هزار و ۶۴۹ فقره پرونده رسیدگی شد و متهمین علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت ۳۳۲ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی می گوید: در بخش کالا و خدمات به ۱۳ هزار و ۴۴۰ فقره رسیدگی و متخلفین به پرداخت ۲ هزار و ۴۳ میلیارد و ۳۲۵میلیون ریال جرای نقدی محکوم و در بخش بهداشت و درمان نیز به ۶۳۱ فقره پرونده رسیدگی و متخلفین به پرداخت ۱۲میلیارد و ۸۵۷میلیون ریال جرای نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.