سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا جشنواره ملی ادبیات کودک و نوجوان رضوی را به تعویق انداخت

جشنواره ملی ادبیات کودک و نوجوان رضوی به دلیل شرایط کرونا و حفظ سلامت به خردادماه ۱۴۰۱ موکول شد.

آقای نژادحسینی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به سیزدهمین دوره جشنواره ملی ادبیات کودک و نوجوان رضوی تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ گفت: با هماهنگی بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع)، زمان برگزاری این جشنواره به دلیل شرایط کرونا به خرداد سال آینده موکول شد.

حذف بخش دانشجویی و بررسی آثار در دو بخش بزرگسالان و زیر ۱۸ سال از دیگر تغییرات این دوره از جشنواره ملی ادبیات کودک و نوجوان رضوی است.

علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ آثار خود را در قالب‌های رایج شعر، داستان کوتاه در پنج هزار کلمه و قطعه ادبی به دبیرخانه ارسال کنند.


بیشتر بخوانید


پرداختن به ابعاد زندگی امام رضا (ع) و تبیین سیره منور و شخصیت والای این امام معصوم در قالب ادبیات، بهره‌گیری از احادیث امام هشتم در تولید آثار ادبی و تبیین آثار شخصیتی امام رضا (ع) در اعتلای سبک زندگی از محور‌های این دوره از جشنواره است.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و ارسال آثار به تارنمای شمس توس به نشانی www.chb.shamstoos.ir مراجعه و یا با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به عنوان دبیرخانه جشنواره تماس حاصل نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.