سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰ فوتی و ۲۹۷ ابتلای جدید کرونا در آذربایجان غربی

دبیر قرارگاه دانشگاهی ستاد کرونای آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته ۲۹۷ بیمار جدید کرونایی در استان شناسایی شد و ده نفر نیز جان خود را از دست دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - سید جلیل موسوی گفت: در شبانه روز گذشته ده نفر بیمار کرونایی در شهر‌های ارومیه، خوی، چالدران، سردشت، شاهین دژ، مهاباد و میاندوآب جان خود را بر اثر شدت بیماری درگذشتند و تعداد فوتی‌های کرونا در استان به هفت هزار ۳۷۶ نفر رسید.

وی می‌گوید: در این مدت ۲۹۷ بیمار جدید کرونایی در آذربایجان غربی شناسایی و ۱۴۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری شدند و تعاد بستری‌های کرونایی در استان ۷۳۹ به نفر افزایش یافت.

دبیر قرارگاه دانشگاهی ستاد کرونای آذربایجان غربی در زمینه میزان واکسیناسیون در استان نیز گفت: از آغاز واکسیناسیون کرونا، مردم استان نزدیک به ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دُز واکسن دریافت کرده اند که از این میزان ۸۱/۳ درصد مربوط به دُز اول، ۷۱/۶ درصد دُز دوم و ۲۷/۹ هم دُز سوم می‌شود.

تا کنون بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار آزمایش تشخیص کووید۱۹ در استان آذربایجان غربی انجام شده است و حدود ۳۴۹ هزار نفر از مردم این استان به کرونا مبتلا و ۹۱ هزار و ۷۶۵ نفر در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

در آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی ده شهرستان از استان آذربایجان غربی در وضعیت قرمز و هفت شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند، ضمن اینکه هیچ شهری از استان با وضعیت‌های زرد و آبی در نقشه کرونایی وجود ندارد.

 انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.