سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر استاندار خراسان رضوی به تاجیکستان

استاندار خراسان رضوی برای گشایش ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران درکشور تاجیکستان حضور یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - یعقوبعلی نظری به منظور افتتاح ششمین نمایشگاه برای شرکت در نمایشگاه اختصاصی ایران در دوشنبه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان، وارد دوشنبه پایتخت این کشور شد و در بدو ورود مورد استقبال وزیر صمت تاجیکستان قرار گرفت.

مذاکرات با وزیر صنعت، وزیر توسعه، اقتصاد و تجارت، استاندار ختلان بخشی از برنامه‌های سفر استاندار خراسان رضوی خواهد بود.

در این مذاکرات ضمن اشاره به ظرفیت‌های بالقوه اقتصادی خراسان رضوی بر توسعه مراودات اقتصادی و فرهنگی، همکاری‌های مشترک، آمادگی برای احداث پارک علم و فناوری، توسعه مناطق آزاد و زیارت تاکید خواهد شد.

ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان «شهر دوشنبه» با رویکرد حمایت و پشتیبانی و حذف موانع صادرات از تاریخ ۷ لغایت ۱۰ اسفند ماه سال جاری با حضور شرکت‌های فعال تولیدی، صنعتی، خدماتی در زمینه‌های مختلف و با حضور مقامات رسمی دو کشور افتتاح خواهد شد.

برگزاری این نمایشگاه نقطه مثبتی در حمایت از تولیدات ملی کشورمان و اتصال به شبکه صادرات به کشور‌های آسیای میانه محسوب می‌شود.

این نمایشگاه در محل کارخ باربد واقع در شهر دوشنبه به مدت ۴ روز با مشارکت حدود ۵۵ شرکت در زمینه فعالیت فولاد، سیم و کابل مخابراتی، لوازم خانگی مصالح ساختمانی، فنی مهندسی، صنایع روشنایی، صنایع غذایی، پتروشیمی، خودرو، حمل و نقل بین المللی، کشاورزی، شوینده‌ها و ماشین آلات و ابزار برگزار خواهد شد.

خراسان رضوی، تهران، سمنان، اصفهان، مرکزی، قم، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویر احمد و البرز به همراه یک شرکت از تاجیکستان از جمله استان‌های مشارکت کننده در این نمایشگاه هستند.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.