سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز انجام شد

تعیین تکلیف اراضی مدارس بنیاد مستضعفان

امروز اراضی مدارسی که مالکیت آنها در اختیار بنیاد مستضعفان بود، بخشی به صورت رایگان و بخشی در قالب تهاتر به وزارت آموزش و پرورش واگذار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - امروز در قالب تفاهم نامه بین بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و وزارت آموزش و پرورش تعیین  تکلیف برخی از اراضی مدارس بنیاد مستضعفان و همچنین نوسازی و مقاوم سازی مدارس در مناطق محروم کشور انجام می‌شود.

این تفاهم نامه در قالب واگذاری مالکیت اراضی مدارس بنیاد مستضعفان به وزارت آموزش و پرورش و نوسازی و مقاوم سازی مدارس صورت گرفت.

پیش از این اراضی ۲ هزار مدرسه بین بنیاد مستضعفان و آموزش پرورش تعیین تکلیف نشده بود که امروز ۷۰۰ اراضی تعیین تکلیف شده و به صورت رایگان در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

تاکنون بنیاد مستضعفان هم مکلف شده ۶۳۲ کلاس در قالب ۲۱۰ مدرسه نوسازی و مقاوم سازی کند و امروز قرارداد جدیدی بین دو بخش منعقد می‌شود.

پیش از این بنیاد مستضعفان برای ساخت مسکن محرومان و همچنین مسکن معلولان با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی در مناطق محروم کشور تفاهم نامه‌هایی را به امضا رسانده بود و هدف اصلی بنیاد مستضعفان محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.