سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهار هزار اردبیلی دوره‌های قرآن‌آموزی را سپری کردند

مسئول دارالقرآن کریم استان اردبیل گفت: در سال‌های اخیر بیش از چهار هزار نفر در این استان دوره‌های قرآن آموزی را سپری کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - حجت‌الاسلام عزیز صابر گفت: همراهی خانواده‌ها در استعدادیابی و پرورش کودکان توانمند در حفظ و قرائت قرآن کریم بسیار مناسب است.

مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل می گوید: با تلاش فعالان حوزه قرآنی بویژه اساتید و مربیان در سال‌های اخیر شاهد توسعه برنامه‌های آموزش قرائت و حفظ قرآن بودیم که با استقبال خانواده‌ها به‌ویژه گروه سنی نوجوانان و خردسالان روبرو شده است.

او از امیرمهدی بایرامی به‌عنوان نابغه قرآنی روشندل در استان اردبیل یاد کرد و گفت: این نابغه قرآنی در هشت سالگی موفق به حفظ قرآن شده و با گذشت چندین سال حضور در مسابقات استانی، ملی و بین‌المللی را نیز تجربه کرده است.

به گفته مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل ، حفظ قرآن با همراهی خانواده‌ها و ترغیب و تشویق از سوی پدران و مادران می‌تواند زمینه‌ساز تربیت شایسته نسل فاخر انقلابی در تراز برتر جمهوری اسلامی ایران باشد.

او گفت: دارالقرآن سعی دارد تا در تمام شهرستان‌های استان زمینه برگزاری دوره‌ها و تداوم فعالیت‌های آموزشی قرآنی را انجام داده و به تقویت نهضت ملی حفظ قرآن در کشور به شایستگی کمک کند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.