سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب جمعه همدان:

مسئولان نباید بر سر راه مردم سنگ اندازی کنند

امام جمعه موقت همدان گفت: تسهیل کسب و کار در دستور کار دولت قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-  حجت الاسلام والمسلیمن «سید مصطفی موسوی اصفهانی» در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در محل حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان گفت: تسهیل برای کسب و کار در دستور کار دولت قرار دارد بنابراین مسئولان که مردم را تشویق به راه اندازی کسب و کار می‌کنند نباید بر سر راه آن‌ها سنگ اندازی کنند.

او  بر اجرای عدالت و بهبود وضع معیشت مردم تاکید کرد.

امام جمعه موقت همدان گفت: تا زمانی که افراد مسامحه گر بر سر کار هستند امیدی برای حل مسائل و مشکلات وجود ندارد.

موسوی اصفهانی راه اصلاح اجتماع را اصلاح افراد نالایق دانست.

 او گفت:  ضعف در نظارت و بازرسی‌ها موجب شده که زحمات دولت هنوز بر سر سفره مردم دیده نشود.

امام جمعه موقت شهر همدان  گفت: به خاطر مشکلات اقتصادی و تورم، نباید برکات انقلاب اسلامی را فراموش کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی اصفهانی گفت: یکی از نعمت‌هایی که به برکت انقلاب اسلامی در مملکت ما حاصل شد استقلال است که مستشار و مستعمره ابر قدرت‌ها نباشیم.

او هدف رسالت انبیا را جلوگیری از فساد و پیاده کردن عدالت اجتماعی برشمرد.

امام جمعه موقت شهر همدان  گفت: انقلاب اسلامی ادامه راه بعثت رسول خدا (ص) است و مسئولان باید با دقت لازم به مسائل مملکت و حقوق هشتاد میلیون نفر رسیدگی کنند.

موسوی اصفهانی گفت: در زمان قبل از انقلاب ساخت سلاح‌های هسته‌ای در مملکت ممنوع بود و حتی اجازه تعمیر آن هم وجود نداشت و هم اکنون این استقلال به برکت خون شهدا و استقامت ۴۳ ساله مردم به دست ما رسیده است.

او گفت: حوزه‌های علمیه حافظان دین الهی در زمان غیبت امام عصر (عج) هستند و در ۱۲ قرن گذشته تاکنون در نگهداری و حفظ دین مردم و استقلال پیش قدم بودند.

امام جمعه موقت شهر همدان  گفت: علما برای نگهداری کشور اسلامی تا پای جان استقامت کردند و تا کنون برای استقلال ممالک اسلامی به خصوص ایران تا حد توان قدم‌های موثری برداشتند که نمونه بارز آن مساله ملی شدن صنعت نفت است.

موسوی اصفهانی گفت: مردم در ۴۳ سال پیش با خون خود به امام خمینی (ره) لبیک گفتند و هم اکنون نیز مردم با استقامت در برابر تحریم‌های ظالمانه موجب اعتراف سردمداران آمریکایی به شکست تحریم‌ها شدند.

او گفت: همراهی مردم با روحانیت و نیز وحدت حوزه و دانشگاه در استقلال کشور بی بدیل و موثر است.

امام جمعه موقت شهر همدان  گفت: دشمن به خصوص در فضای مجازی با فریب کاری ها، نقشه جدا کردن روحانیت و ملت از یکدیگر را در سر دارد و می‌خواهد با مقصر نشان دادن روحانیت در تمام مشکلات مملکت، ملت را زیر استبداد و استعمار خود قرار دهد.

موسوی اصفهانی گفت: بعضی از روحانیان در دولت قبل قول‌هایی به مردم دادند که نمی‌توانستند به آن عمل کنند و در نتیجه مردم را به انقلاب بدبین کردند.

او از آغاز ثبت نام حوزه‌های علمیه خبر داد و از والدین خواست که فرزندان خود را در صورت تمایل و نیز داشتن روحیه تبلیغ و جهاد تبیین برای ادامه تحصیل در حوزه‌های علمیه تشویق کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

برچسب ها: نماز جمعه ، کسب و کار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.